Senaste nytt

BusinessClass.dk Loungen

Nu har jeg set flere har lavet i in-checkninger på forhånd i den svenske loungetråd, så jeg drister mig til at lave en bagudrettet..

Jeg var med SK400 til ARN, så jeg satsede på at komme i sidste øjeblik og skippe loungen - det gik super - Fast-Track på CPH er bare så super smidigt! (Specielt 05:45...)

I Loungen på ARN på vej tilbage mod CPH med SAS' nye A340 LN-RKP - jeps den med full-flat sæder i C - var der BC Mega Meet, hyggeligt at hilse på jer sembl, telelina, Martin Björnström, Jacob & Malin

Nu sidder jeg i 'den hemmelige oase' på CPH, der er en lille have ved transfercenteret hvor der næsten aldrig mange mennesker, bløde stole og stikkontakter.

Lidt billeder af SAS' nyeste :)
foto 1.jpg foto 3.jpg foto 4.jpg
 

kblaur

Medlem
SAS Gold Lounge CPH senere i eftermiddag, SK943 til Chicago, hvis andre er der på samme tid, lad os mødes!
 
Turkish CIP Lounge. Hold da op! Jeg har brugt de sidste 10 minutter på at 'udforske' og er endnu ikke nået til underetagen. Meget imponerende udbyd af mad og drikke når man tænker på at det kun er en business lounge. Det ser ud til at seks timers venten på TK0088 til Seoul kommer til at gå hurtigt - god mad, fred og ro, arbejde og USDM Sharing :)
 
Executive loungen på 21. Etage på Millennium Seoul Hilton. Der er roast duck, enchiladas, kold kyllingesalat og en del forskellige snacks. Glimrende udbud af drikkevarer og aftenens højdepunkt må være cavaen. Skål!
 
Glædelig påske til alle fra Asiana Business Lounge Concourse A. TK91 mod Istanbul kl. 23:50.
Udemærket lounge med rigtig gode sandwiches med krabbe, den varme mad var ikke helt i samme klasse.

Underlig følelse at forlade et sted halvvejs på den anden side af jorden som man vender tilbage til allerede om 7 dage..
 
Turkish CIP Lounge i Istanbul. Denne lounge bliver ved med at levere! Rigtig morgenbuffet med æg, grillet tomat, croissant samt mere almindelige og ikke mindst lokale morgenmadsprodukter. Ikke mindst kronen på værket "Omelet Station" og "Panini Station" hhv. Omelet med fyld efter eget valg (desværre ingen bacon.....) og 3 slags ristede paninier alt sammen utroligt velsmagende. Hvis der nu bare havde været champagne....

TK1785 => CPH i eftermiddag så hvis nogen vil sige Hej over en oliven, köfte eller et glas lemonade så sig til :)
 
SAS Gold CPH Snart går turen til Frankfurt med SAS, derfra videre til Seoul og Hong Kong med Asiana... Tror sku det bliver en ganske udemærket dag idag... :D
 
Toppen