Senaste nytt

Operator One

GVA380

Medlem
Såg på mitt EB saldobesked att 1000 poäng satts in av Operator One den 15 november men att de sedan dragits bort i slutet av samma månad. Jag registrerade mig för länge sedan men fyllde ej på med pengar, så jag har ju rätteligen inte rätt till några kampanjpoäng, men struligt verkar de ha med räkenskaperna...
 

tourist

Medlem
Jag däremot fyllde på med pengar, fast kanske inte så mycket som man skulle ha gjort för att få EuroBonuspoängen, och mina 1000 poäng från 15 november har också dragits tillbaka idag... Vad osnyggt gjort. :(
 

rob74

Medlem
Samma här!
Började undra varför jag fick poängen, då jag redan fått dem för något år sedan.
Igår noterade jag att de var borttagna...
 

Homer

Medlem
Jag däremot fyllde på med pengar, fast kanske inte så mycket som man skulle ha gjort för att få EuroBonuspoängen, och mina 1000 poäng från 15 november har också dragits tillbaka idag... Vad osnyggt gjort. :(

1000 första gången du betalar in 20 euro eller mer
 
Last edited:

Homer

Medlem
Ytterligare 2 månader har gått och fortfarande inga poäng, de svarar snabbt på alla mail att det ska omgående
vara ordnat, sen händer ingenting.
Given pristagare för mest oseriösa Eurobonus partner
 

Silferlood

Medlem
Homer, då skulle jag skriva DIREKT till Eurobonus medlemsservice och förklara vad som hänt så får de ta action mot Operator one!
 
Toppen