Senaste nytt

Har ni också fått e-mail från US Airways Dividend Miles om Gold Preferred?

Glenn E

Medlem
Inget för mig.
Jag köpte 310000 miles 2013 och har köpt 100000 miles i januari.
Jag flög på USDM miles första gången i Januari.
Jag kommer flyga 2 till första klass resor till Sydostasien i år så kanske jag kan hoppas på silver nästa år.
 

rlager

Medlem
Fick också mailet igår och blev Platinum Preferred!! Det har blivit en del poängköp måste jag erkänna.

Unlimited complimentary upgrades to First Class on US Airways and US Airways Express-operated flights*
A 75% mileage bonus on all eligible US Airways, American and most partner flights
Minimum mileage guarantee for US Airways and American flights less than 500 miles in length
Complimentary checked bags when flying on US Airways and American**
Priority check-in, security and boarding when flying on US Airways and American
An annual US Airways Club membership discount
Special offers and savings on rental cars, hotels and more
oneworld® alliance Sapphire status beginning March 31, 2014
 

Storsteffe

Medlem
Intressant, synd att man inte köpt så mycket, verkar som spend kanske blir en faktor efter sammanslagning då, iofs en väntat utveckling inom alla bolag.
 

Swisser

Medlem
Jag fick Gold Preferred enl emejl från igår. Det är bara att tacka och ta emot.

Synd att man bara kan boka USDM award flighter till 30:e mars och slippa bokningsavgiften och ev quick ticketing fee. Är det någon som vet om man får motsvarande förmåner (slipper vissa avgifter för award bokningar) från 31:a mars när man bokar OW award flighter som AAdvantage Sapphire?
 

Yekermo

Medlem
Inget mail än men på anmodan av denna tråd loggade jag in och ser att jag har blivit Chairman's Preferred! Detta är ju löjligt bra, speciellt om det överförs till Emerald in i OW.
 

FF#1

Medlem
Har inte gått nått mail ännu men loggar jag in så har jag har ingen status, dvs det är blankt där det ska stå… så man kan ju hoppas.
 

TjudöBoy

Medlem
Fick följande och har omsatt på kontot,

Total miles added from 2/1/2013 to 2/28/2014. 380,000
Total miles subtracted from 2/1/2013 to 2/28/2014. -316,000(USDM bonusresa -200 000 ingår);

You've earned Silver Preferred status for being one of our most valued customers. We hope you enjoy all the perks of being Preferred, which are getting even better now that we've merged with American Airlines. Your new membership kit will arrive in the mail in early April.

Tänkte att jag skulle överraska frugan då hon fyller jämnt I sommar med en USA resa så kanske man har nytta av detta!? :eek:
 
Toppen