Senaste nytt

BusinessClass.dk Loungen

jumbooze

Medlem
Tak for de pæne ord om danskerne, Agö ! Det er en sjælden holding her på businessclass.se.... Lad fordommene hvile på dette forum. Jeg vil gerne deltage i "cross-border" activity. Og vil gerne arrangere et 2-dages træf her i Hue (juni 2014?) hvis der er interesse herfor. Sverige tilbage til Danmark ! :rolleyes:
pep, det är flera här som gärna hygger sig med danskar och i Danmark.
Vi kan väl försöka få till en träff på något ställe på andra sidan sundet så det blir en skandinavisk träff :).
 

pep

Medlem
Søndag 07:30-9:20 Kastrup Lufthavn. Skal med LOT til WAW 9:40. Vil gerne mødes og evt. gæstes (kan dog selv betale). Hvilkensomhelst lounge
 
Hilsner fra SAS Business Lounge CPH, første og sidste gang i denne lounge - fremover er det Gold lounge der gælder :) Morgenmaden er i dagens anledning rundstykker og pålæg - dertil appelsin juice fra koncentrat.

Fast-track var rigtig dejligt idag, med en masse charterafgange lige fra morgenen af var der MEGET lang kø i sikkerhedkontrollen - i SAS fast-track var jeg den eneste :)
 
Last edited:

pep

Medlem
Var du oppe og kigge ind i Gold loungen? Kommer du fremover ind på A3G? A3G giver næppe adgang til fast track. Jeg antager du rejser SK+ lige nu
 
Last edited:
Jep det er + A3 giver minimum 1200 miles i + så der er ret god indtjening! Jeg var ikke oppe i Gold Loungen men umiddelbart er den eneste forskel at der er spiritus i Gold, ellers tror jeg det er det samme.
 

pep

Medlem
I Gold finns vin på flaska istället för på kran. Minst två röda och två vita att välja på till skillnad från kran som har en av varje.
Tak! Gold loungen var tidligere omgærdet af megen prestige og blev også brugt af *A first class passagerer. Jeg går ud fra der er bedre udsigt deroppe. Det fremgår på et billede jeg har set at der tilsyneladende er ovenlysvinduer?
 
Toppen