Senaste nytt

BusinessClass.dk Loungen

I BusinessClass.dk Loungen har vi det roligt og afslappet. Så husk at skrive et indlæg i tråden hver gang du er i en lounge et sted i verden, så vi andre kan høre om hvor du er på vej hen - det er altid spændende at høre om! :)

Hvis du har status og/eller en billet der giver dig ret til at tage en gæst med i loungen, så skriv gerne dette i forvejen - så har du mulighed for at hjælpe en anden BusinessClass'er der ikke har loungeadgang.

Et eksempel på hvordan dette kunne gøres:

Dato - Lufthavn - Tidsrum - Lounge - Navn - Kommentar


22 FEB - CPH - 07:30-08:15 - SAS Lounge - Christian R - Har ikke mulighed for at gæste
23 FEB - ALC - 08:45-10:45 SAS Partner Lounge - Christian R - Har ikke mulighed for at gæste
23 FEB - OSL - 15:30-16:45 SAS Lounge - Christian R - Har ikke mulighed for at gæste

Jeg håber alle danske BusinssClass'ere vil tage godt i mod det og hjælpe hinanden, det er jo også altid sjovt at møde andre med samme interesse :)
 
Jag måste säga att jag tycker det är extremt dumt att ha landsspecifika lounge meeting-trådar. http://www.businessclass.se/forum/businessclass/2213-lounge-meetings.html bör flyttas till ett mer centralt forum och delas av alla. Det finns ingen anledning att ha detta landsspecifikt - det gör bara att det blir svårare att hitta någon som kan gästa då man måste leta i flera trådar.

Du har helt ret! Det var også mest for at skabe lidt indhold og noget aktivitet i .DK subforummet. Min tanke med tråden var også mere i retning af "Jeg sidder i SAS CPH Lounge med familien, der er pastasallat idag, kl xx boarder vi yy til zz - bliver lækkert med 14 dages ferie"
 

Agö

Medlem
Jag lägger mest upp det här för våra danska vänners skull! Vem vet, snart ordnar vi kanske en "cross-border"-aktivitet.
 

pep

Medlem
Jag måste säga att jag tycker det är extremt dumt att ha landsspecifika lounge meeting-trådar. http://www.businessclass.se/forum/businessclass/2213-lounge-meetings.html bör flyttas till ett mer centralt forum och delas av alla. Det finns ingen anledning att ha detta landsspecifikt - det gör bara att det blir svårare att hitta någon som kan gästa då man måste leta i flera trådar.
Jeg har samme problem: selv om jeg er dansk læser jeg aldrig businessclass.dk, for det er jo ikke her det foregår!? Problemet er næsten uløseligt. Hvis man vil vide eller dele noget så er der reelt kun den svenske hjemmesiden der dur. Det er svært (umuligt) at koordinere landesiderne med hovedsiden (.se) da det er på .se at alting sker....Det havde været lettere og bedre at skille f.eks. Hotel emnerne ud fra fly of FFP (undskyld til Redaktionen)??
 
Last edited:

pep

Medlem
Jag lägger mest upp det här för våra danska vänners skull! Vem vet, snart ordnar vi kanske en "cross-border"-aktivitet.
Tak for de pæne ord om danskerne, Agö ! Det er en sjælden holding her på businessclass.se.... Lad fordommene hvile på dette forum. Jeg vil gerne deltage i "cross-border" activity. Og vil gerne arrangere et 2-dages træf her i Hue (juni 2014?) hvis der er interesse herfor. Sverige tilbage til Danmark ! :rolleyes:
 
Toppen