Funderar på samma sak med classic travel. Ska göra en bokning för två sälsskap och det står att credit är per stay - någon som har erfarenhet av om det funkar med en voucher per rum om alla är på samma bokning? Självklart mer safe att separera bokningarna, men lite onödigt extra admin.
Toppen, tack! Det blir nog ändå att söka ett nytt för att vara helt safe.
Har reflekterat över att de inte verkar separera mellan ny/gamla ESTA längre, det förklarar ju varför :)
Har en fråga som jag själv inte lyckats läsa mig till ett svar på. Vad gäller om man har en längre ToR bokning där både ut- och hemresan är via USA och man har ett befintligt ESTA som går ut i perioden mellan respektive connection i USA? Har tänkt att det är ok på utresan och att man sedan kan...
Jag väntar fortfarande (och har alltid fått tidigare mail, så bör inte vara något strul med ändrade marknadsföringspreferenser eller liknande). Håller tummarna för att det snart trillar in...
Ja, tidigare har man kunnat dubbeldippa på liknande kampanjer och fått ett fantastiskt bra poängpris på business. Dock inte denna gång - står också tydligt att det är kampanj på just GO.
Har också haft strul med bio. Enligt chatten har jag inte bokat bio trots att det framgår av bokningsbekräftelsen så blir att maila diamondsupporten med kopia. Mindre lyckat av SAS…
Det är två olika grupper (gruppmedlem är den som innehar ett giltigt Premiumkort respektive Elitkort) och när du sagt upp Premuim har du därmed lämnat den gruppen. Du behöver därför uppfylla kravet på 75% på ditt nuvarande Elitkort för att ha rätt till ersättning ur den försäkringen. Om...
Är det helt klart att kampanjpoängen (450p) inte ger nivåbonus? Funderar på at boka dessa biljetter och det vore bra att ha full koll på intjäningen :)
Jag tror att jag måste ha fått för mig att bonusen om 20% som gällde tom i höstas skulle förlängas, men det har den som du säger inte gjort. Falskt alarm helt enkelt :)
Hej,
Bumpar denna tråden då jag fått för mig att 20%-bonusen även gäller för mig med kvalificeringsperiod som löper ut nu i maj? Vill även minnas att supporten bekräftat det i samtal (men det kan ju vara fel). Finns det något att gå på här eller har jag blandat ihop detta?
Jag har tre av sex hyror från förra året som jag inte fått poäng för (trots att de är bokade korrekt). Har även efterregistrerat via hemsidan, men det verkar bara vara ett svart hål.
Är det någon som möjligen har en mailadress man kan vända sig till?
Låter rimligt, antar att de inte har någon automatisk uppföljning utan att det isf sker manuellt. Det var inte något problem att få tillbaka voucher iaf vid avbokning ifall någon har samma fundering.
Hej,
Är i samma sits som många andra då jag hoppade på kampanjen med statusmatchning till Platinum och nu fått min resa inställd. Hade bokat ARN-BKK i slutet av januari och även lyckats uppgradera till business. Har blivit ombokad till BKK via HEL, men givet läget i Thailand är jag inte så...