Det var vaket @Xilan - ja det stämmer att ARN haft A330 på besök ganska ofta på sistone. Skillnaden är, att i CPH har vi fått in den i schedule medan på ARN är det mer ett resultat av bra efterfrågan och dispatch som beslutat om equipment change, vilket givetvis glädjer oss.
Tack @Fredrik Andersson @Matsson @gdaily @Budgetresenär @Totopez m.fl. Svaret på min fråga blir givetvis annorlunda beroende på till vem man vänder sig. Mkt intressant att få er specifika feedback från er här i forumet. Vad skulle ni som bokar direkt hos flygbolaget vilja säga till oss om t.ex...
Hej @pep TK är nu Skandinaviens näst största eller tredje största internationella flygbolag (lite beroende på marknadsområde) mätt i antal bokningar gjorda i Skandinavien. Jag tror att perioden då majoriteten inte kände till bolaget generellt sett är över. Nu koncentrerar vi oss på att svara så...
Vi har inga planer på att ta bort den. Det verkar som om marknaden vill ha produkten. Men som sagt, utvärdering pågår. Om vi kommer till ett annat beslut så hoppas jag komma ihåg att meddela här.
@Kricka AmEx har ofta paneuropeiska avtal som slår lite olika på olika marknader. Men saknar du något i deras erbjudande så kan du be deras Contract Manager ta kontakt med oss! Tack för svar!
Jag förstår att det blir jobbigt för experter som ni, tex @Carl och @johhenrik ! Uppskattar era svar. Väldigt mkt. Svårt att slå besparing på 10 tkr men kom ihåg att CWT förmodligen har targets hos både flygbolagen, GDS och betalprogram för att behålla sina rabatter och incentives som oftast...
Resebyråer...
...har ofta rabatter som de kan dela med sig av om ni är en stor kund.
...kan boka biljetter som inte finns på bolagets egna hemsida.
...kan sätta ihop biljetter med såkallade s.p.a avtal (special pro rate agreement)
...kan sätta dig på waitlist
...är ansvariga att meddela dig och...
Tack för att du tog dig tid att skriva! Vi testar och utvärderar widebody på en av tre avgångar i CPH just nu. Jag känner inte till betygssättningsprocessen men ser att du ger 7 av 10 möjliga. Vad skulle krävas för ett absolut toppbetyg?
Hej! Detta är en ren undersökningsfråga från mig som jobbar på TK. Många av våra c/cl biljetter går genom resebyråer/travel management byråer med höga krav på vår teknik. Jag har fått intrycket att en del av er aktiva medlemmar reser privat och bokar själva, av forumdiskussionerna att döma. -...
Hej igen vänner. @Jonas C @johhenrik
Jag ska svara så gott jag kan. Ett problem med lönsamma företag är att vi har få anställda så bear with me ;)
Maila gärna kundtjänstärenden till stockholm@thy.com med kopia till gdueland@thy.com.
Vi har inget permanent system för check-in upgrade. Det är dock vanligt att vi erbjuder detta i Kina från Y/cl till vår uppskattade Comfort Class (Premium Economy) vid retur om det skulle vara riktigt dåligt bokat. Inget du kan räkna med m.a.o.
Ursäkta sent svar! Det är som beskrivits ovan, möjligt att göra detta via online check-in 24h innan avresa eller genom att kontakta callcenter i IST som nås på lokalt nummer +46851999849 eller via vår lokala help desk som endast nås på email stockholm@thy.com
Tillgången till bra engelsktalande...