Hade en kort tur dit för några veckor sedan. Hann bara med en dag i stan och mycket var som innan - men, visst, något "ligger i luften" och stan kändes lite mer kuvad än innan pandemin.
Att det borde vara så kan jag hålla med om. Att det ÄR så håller jag inte med om. Cathay Pacific (oneworld) bokar gärna sina passagerare från Stockholm till Hong Kong via Amsterdam och då med KLM eller SAS (inte onworld). Detta trots att de samarbetar med BA och har codeshare på rutten ARN-LHR...
Nog för att Taylor är hyperaktiv och alla Swifties tenderar översvämma platserna där hon spelar - men i 3 veckor känns långsökt! Tror mer på utvärdering av vilka veckodagar planet skall gå.
När jag nyligen bokade ett Marriott hotell i Singapore som krävde förskottsbetalning skulle det ske via stripe.com
Det är lite märkligt (tycker jag) att Marriott erbjuder lägre priser till förskottsbetalning men sedan inte erbjuder betalning via deras site utan 3-partslösningar som ser mer...
Det är helt klart något märkligt med KIX-MUC de första tre veckorna i januari. Antingen Är det full tillgänglighet i ALLA bokningsklasser i de tre kabinerna, eller så är det J9G9Y9, dvs enbart fullprisbiljetter till salu.
Jag tippar på att Lufthansa funderar på vilka dagar flyget skall gå och...
Det där kan väl inte stämma? Det skulle innebära att inga ekonomiklassresenärer utan status fick ta med sig kabinväska ombord! Och BA säljer trots allt biljetter i ekonomiklass som medför att man får ta ombord kabinväska oavsett om man har status eller ej? Angavs något speciellt skäl eller var...
Vi kan väl kompromissa oss fram till 7 eller 8 år. Skulle göra stor skillnad jämfört med dagens 4,5 år (som det i praktiken är på grund av många länders krav)
Antar att det är SK1423 som är inställd och att du skall till Stockholm med SK150 eller SK142. Det går två direktflyg GOT-CPH som de borde kunna boka om dig till och sedan hör du av dig till SAS och ber att få poäng enligt originalbokningen