Senaste nytt

Omöjligt att komma fram till SAS kundtjänst via telefon

palmen

Moderator
Vad har hänt med SAS kundsupport för EBG/EBD?
Senaste 3 gångerna har jag fått vänta 30-45min!!!
Tidigare har jag aldrig behövt vänta mer än 2-3 minuter (även under dagar när pressen skriver om extrema telefonköer på flera timmar till SAS)!!!
Jag har haft ca 20 minuter, bara att begära återuppringning vilket fungerar bra. Gissar att trycket på dom blivit extra stort och att alla samtal tar längre tid nu, även om det inte är något försvar. Ekonomin är väl troligtvis sådan att man inte har råd att anställa massa extra folk under topparna.
 

Travler

Medlem
Jag har haft ca 20 minuter, bara att begära återuppringning vilket fungerar bra. Gissar att trycket på dom blivit extra stort och att alla samtal tar längre tid nu, även om det inte är något försvar. Ekonomin är väl troligtvis sådan att man inte har råd att anställa massa extra folk under topparna.
Då vet jag att det inte är mitt konto som är fel på.
Jag har inte fått något val att bli uppringd, när/hur får du det?
 
Toppen