Senaste nytt

SAS Mastercard Premium dubbla poäng 26-28 Nov 2021

MrRob

Medlem
Njä efter ~100 GBIT transactioner och 60K kr kommer jag inget vidare sedan lördag kväll. Kortet vill inte mer :confused:. Det verkar gå någon gräns där. Fast jag har varit försiktig tyckte jag och gjort max 2 GBIT per 10 minuter.

Jag körde igenom ett 45-tal GBIT-transar på totalt ~70k under en 12-timmaraperiod utan bekymmer.

Är ditt kort nytt? Första dubbelpoänghelgen jag hade ett Curve så vägrade den ett par transaktioner på slutet, har tack och lov inte haft de problemen sedan dess. Om det har någon relevans till något vet jag däremot inte - kanske hade jag bara lite otur den gången.
 

donski

Medlem
Är ditt kort nytt? Första dubbelpoänghelgen jag hade ett Curve så vägrade den ett par transaktioner på slutet, har tack och lov inte haft de problemen sedan dess. Om det har någon relevans till något vet jag däremot inte - kanske hade jag bara lite otur den gången.

Jag har haft kortet ungefär 6 månader. Samma sak hände förra kampanjhelg faktiskt men då var jag mycket mer aggressiv med GBIT.

Det var kanske antalet transaktioner som det hängde upp sig på? Tror jag ska strunta i att använda Curve för små summor framöver. Och använda helgen för roligare saker än GBIT...
 

Lauda 777

Medlem
Bra dubbelhelg.

Nya glasögon.
Ny soffa (på affär som även genererar poäng)
Stor familjemiddag.
Diverse annat småkrafs.
 

Attachments

  • escalated-quickly-anchorman.gif
    escalated-quickly-anchorman.gif
    {memory} MB · Visningar: 78

MrRob

Medlem
Jag har haft kortet ungefär 6 månader. Samma sak hände förra kampanjhelg faktiskt men då var jag mycket mer aggressiv med GBIT.

Det var kanske antalet transaktioner som det hängde upp sig på? Tror jag ska strunta i att använda Curve för små summor framöver. Och använda helgen för roligare saker än GBIT...

Jag kör alltid tre i stöten, har funkat bra för mig.
 

M.K

Medlem
@Rogbjo Hur är det möjligt, bra jobbat! :D

Jag kan låna ditt kort nästa dubbelhelg i London. Inga problem alls för Dig då få maxpoäng, duktig på spend (mer än krediten även denna gång). :rolleyes:
 
Last edited:
Toppen