Senaste nytt

Munskydd SAS

Hachans

Medlem
Reste SAS plus igår.
De flesta verkar tagit till sig gamla tipset från BC.
Ha en skvätt kvar i glaset och smutta på.
Allt för att slippa munskyddet.

Det hjälper inte alltid, de har börjat säga till folk att ta på munskyddet och bara ta av det när du för glaset till munnen. Eftersom folk uppenbarligen försöker hitta kryphål så är det tråkigt att personalen behöver lägga tid på att jaga efter folk så här.
 

kilu00

Medlem
Det delades ut munskydd när man klev på flyget. Det var smidigt.

Hade redan ett på mig, men att veta till nästa resa behöver man inte ordna det innan
 

banditan

Medlem
Det delades ut munskydd när man klev på flyget. Det var smidigt.

Hade redan ett på mig, men att veta till nästa resa behöver man inte ordna det innan
Jag hade inte litat på det.
Min resa i veckan med 4 flighter med SAS så erbjöds munskydd på en flight. På de övriga sa de att de inte hade några och uppmanade folk utan att springa iväg och köpa/tigga/sno munskydd för annars fick de inte åka med.
 

FF#1

Medlem
Undrar hur länge dessa blir kvar eller om det blir permanent för all framtid som många har spekulerat om?
Den som lever får se...
 

palmen

Moderator
Det delades ut munskydd när man klev på flyget. Det var smidigt.

Hade redan ett på mig, men att veta till nästa resa behöver man inte ordna det innan
Dagens flight från Arlanda delade man inte ut munskydd, alla som inte hade uppmanades att gå till valfri butik och köpa om de ville åka med. Att inte ordna med munskydd i förväg är att be om problem
 
Toppen