Senaste nytt

Lounger som åter öppnat efter Covid

mha321

Medlem
Någon som har pejl på vad det finns för lounge alternativ för sas passagerare från Chicago i dagsläget? Deras egen lounge är väl stängd, men finns det någon i terminalen som är öppen?
 

pep

Medlem
Kigali Airport: Pearl Lounge has reopened since Liberation Day (4th July):
118733383_3589998477678047_4079483230448998582_n.jpg

c1sfp3vvsvtawr5hlzge.jpg

207485031_4491537100857509_104998374674352102_n.jpg
 

Nilann

Medlem
Upptäckte igår att Vinga Lounge, Landvetter, numera välkomnar Swiss och Lufthansa. Tyvärr stängd lördag och söndag.
Tråkigt att SAS loungen är stängd. Det ökar inte mitt intresse för att åka med SAS. Tionde året som Diamond/ Gold och max en resa per år med SAS, övriga med Swiss eller Lufthansa Business.
 

Canadien

Medlem
Upptäckte igår att Vinga Lounge, Landvetter, numera välkomnar Swiss och Lufthansa. Tyvärr stängd lördag och söndag.
Tråkigt att SAS loungen är stängd. Det ökar inte mitt intresse för att åka med SAS. Tionde året som Diamond/ Gold och max en resa per år med SAS, övriga med Swiss eller Lufthansa Business.

Släpper de in LH-passagerare i ekonomi med Star gold eller är det endast för businesspassagerare?
 

Senator

Moderator
Upptäckte igår att Vinga Lounge, Landvetter, numera välkomnar Swiss och Lufthansa. Tyvärr stängd lördag och söndag.
Tråkigt att SAS loungen är stängd. Det ökar inte mitt intresse för att åka med SAS. Tionde året som Diamond/ Gold och max en resa per år med SAS, övriga med Swiss eller Lufthansa Business.

Släpper de in LH-passagerare i ekonomi med Star gold eller är det endast för businesspassagerare?

Jag har sökt Lufthansagruppen för en kommentar. Jag har suttit på denna information för att få ett datum och villkor. Men det stämmer att Lufthansagruppen har ett lokalt avtal med Vinga.

Jag tror inte det kommer gälla Star Gold och ekonomiklass. Den information jag har var kopplat till Premiumkabiner. Men som sagt, jag inväntar villkoren.
 
Toppen