Senaste nytt

SAS öppnar loungerna på nytt

GOTBound

Medlem
Är det möjligtvis någon som passerar ARN Gold lounge idag och kan undersöka om de fortfarande stänger kl 18 eller om de utökat öppettiderna?
 

GOTBound

Medlem
Är det möjligtvis någon som passerar ARN Gold lounge idag och kan undersöka om de fortfarande stänger kl 18 eller om de utökat öppettiderna?
Jag svarar mig själv: fortfarande kl 18:00, undantaget söndagar då loungen stänger kl 21:00. Enligt anslag gäller dessa tider t.o.m 20/6.
 

intuition

Medlem
För sent svar, men Jag var där vid 1730 och då var de lite tveksamma att släppa in nya. Frågade vart man skulle innan man fick komma in.
 

Kris

Medlem
Dra på trissor! Det märks att Danmark håller på att öppna upp igen. Gladpacken är borta från de portionsförpackade klossarna leverpastej i SAS lounge på CPH.

Idag dessutom rullepølse ad libitum. Oh boy!

IMG_20210618_082545.jpg
 

Ricci

Medlem
Jag har inte stresstestat systemet ännu. Bara kört morgonbesök än så länge. Fortsätter uppvärmningen med ett eftermiddagsbesök nästa vecka. Kvällsbesöken får vänta... (uppenbarligen)
Sitter nu i Guldloungen och skall med planet till ARN med SK1430 19:00.
Synd att man stänger innan alla utrikesflyg har gått.
(Mikkellerbaren var också stängd idag, hade läst att den stängde 19:00...)
 

Kris

Medlem
Sitter nu i Guldloungen och skall med planet till ARN med SK1430 19:00.
Synd att man stänger innan alla utrikesflyg har gått.
(Mikkellerbaren var också stängd idag, hade läst att den stängde 19:00...)
Tradit (på ren skånska)...
Dessutom har Pate Pate packat ihop. Inte så stort utbud nu för tiden... Har du tur kanske du hittar en pilsner längst ner, längst bak i lagkagehusets kyl... :)
 
Toppen