Senaste nytt

SAS öppnar loungerna på nytt

Olle K

Medlem
Mousserande vin i loungen på Arlanda idag. Inte så mycket i flaskan 09.00. Pannkakor finns till barnen att beställa. 0EE11B49-32EB-467F-96C8-A18AA3812545.jpeg
 

Olle K

Medlem
Är Menzies öppen som vanligt?

På skärmen vid ingången till Vinga loungen rullar lite info samt öppettider, där står det typ 10-18, men på hemsidan står det andra tider. För att förvirra mer så står det att de ska öppna 15.30 på eftermiddagen men de öppnade lite innan kl 15 vilket var den planerad öppettiden. När jag var där gången innan för 3 veckor sedan var loungen öppen efter hemsidans planerade stängningstid. Så säker kan man inte vara.
 

Kris

Medlem
Kort besök i SAS lounge på CPH. Generös upptrappning sen någon vecka tillbaka. Nu finns även kall äggröra, lite grönsaker och inte en, men två sorters sylt till bullarna. Kylen var fylld med Nordic pilsner och några flaskor vitt. Däremot är baristan fortfarande hemskickad :(

Omtag om en vecka, så får vi se hur det utvecklar sig. Olidligt spännande!
 

GOTBound

Medlem
Är Menzies öppen som vanligt?

På skärmen vid ingången till Vinga loungen rullar lite info samt öppettider, där står det typ 10-18, men på hemsidan står det andra tider. För att förvirra mer så står det att de ska öppna 15.30 på eftermiddagen men de öppnade lite innan kl 15 vilket var den planerad öppettiden. När jag var där gången innan för 3 veckor sedan var loungen öppen efter hemsidans planerade stängningstid. Så säker kan man inte vara.

I fredags var det öppet strax efter 05:30 när jag slank in, det går ett flyg till AMS med KLM strax efter kl 06:00 så det kan vara anledningen till att de öppet även på morgonen.
 
Toppen