Senaste nytt

SAS Webshopping

Nahoj

Medlem
Ja, provade på när Coop körde sin kampanj. Tycker det fungerar bra, har tidigare kört på BookBeat där det finns olika prisnivåer beroende på hur många timmar man lyssnar. Det jag uppskattar med Nextory är att kunna skifta på uppläsningshastigheten och det är, i mitt tycke, enklare att "scrolla" genom boken för det fall att man råkar missa någon detalj eller liknande. Men annars är det väl "same-same-but-different".

Tack för din rekommendation!

Bestämmer mig för att prova Nextory. I värsta fall, ifall man inte är nöjd, får man i alla fall 750 poäng för 0:- om man säger upp det före provtidens upphörande.
 

mustam

Medlem
Någon annan som endast fått ordinarie poäng när det är dubbla poäng hos vissa partners.
Handlade på care of carl när dom hade 50p/100, men bara fått hälften.
Hur registrerar jag saknade poäng på webshoppingen? Hittar bara för flyg.
 
Någon annan som endast fått ordinarie poäng när det är dubbla poäng hos vissa partners.
Handlade på care of carl när dom hade 50p/100, men bara fått hälften.
Hur registrerar jag saknade poäng på webshoppingen? Hittar bara för flyg.
Är det exakt hälften du fått? Ibland kan man nämligen bli lurad att man fått för lite men inser att det ändå rätt efter att dom dragit bort moms och frakt.

Om det trots allt är fel så kan du mejla till dom på earnshop@loyaltykey.com
 

Nahoj

Medlem
Tack för din rekommendation!

Bestämmer mig för att prova Nextory. I värsta fall, ifall man inte är nöjd, får man i alla fall 750 poäng för 0:- om man säger upp det före provtidens upphörande.

Återigen gäller kampanjen, där man får 750 poäng för att prova Nextory gratis. Från när jag signade upp mig, anlände poängen inom ett dygn. Det registrerades inte som att "poängen är på väg, utan poängen dök upp ändå snabbt. Nuvarande kampanj gäller till och med 2021-05-31. Ska också tilläggas att man även får poängen, även om man väljer att inte fortsätta prenumerationen efter gratisperioden.

SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng
 

Bungalow

Medlem
Bara jag som har strul med att få mina köp på Webhallen registrerade senaste dagarna? Har testat olika datorer både med Chrome och Safari (utan adblock). Brukar komma ett mail inom 1-2h i vanliga fall. Har för övrigt inte heller fått mina poäng överförda på närmare 4 månader för de som ligger som "poäng på väg till dig" sedan tidigare.
 

FilipJ

Medlem
Bara jag som har strul med att få mina köp på Webhallen registrerade senaste dagarna? Har testat olika datorer både med Chrome och Safari (utan adblock). Brukar komma ett mail inom 1-2h i vanliga fall. Har för övrigt inte heller fått mina poäng överförda på närmare 4 månader för de som ligger som "poäng på väg till dig" sedan tidigare.
Funkar aldrig som det ska. Gör dina köp via Coop.se så får du dessutom bättre utdelning. Se också till att spara dina Coop-poäng tills det är kampanj på överföring till eurobonus. Så får du fler poäng och sparar huvudvärk och tjat på SAS.
 

Davvelavve

Medlem
Men just Webhallen och coop har ju inte heller funkat så bra, tycker vi haft den diskussionen i Coop tråden.
Lite OT men handlade på webhallen via Coop förra veckan och poängen kom efter någon dag. Tyvärr fick jag bara 1p per krona vilket ska vara 2p per krona, så man får vara med på det. Skrev till kundtjänst som verkar ta en vecka på sig att svara.
 

eddo

Medlem
Erfarenheter kring priserna på SAS EuroBonus Shop | SAS EuroBonus Shop jmf med onlineportalen i regel ? Poäng intjäning är ju rätt trevlig på sas egna shop.
Det är ju rätt enkelt att söka efter de produkter du är intresserad av på prisjakt/pricerunner. De få gånger jag kollat har produkterna varit alldeles för dyra för att det skulle vara värt att handla från eurobonusshopen.
 
Toppen