Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

intuition

Medlem
var ser ni kampanjen? Jag är premium, kan inte se att jag fått den.
OK, svarar på den själv. Från bloggen:
Note: To be eligible to earn money, you’ll need to have received an email inviting you to this promotion. The value of the reward for each referral is set out in that invitation email.

Så det är verkligen individuellt både summan och om man ens blir inbjuden att delta.
 
  • Gilla
Reactions: hco

intuition

Medlem
PS
Ni som har fått mail resp ser det i appen - har ni aktiverat kontakt-behörighet för appen? Tidigare kunde man väl bjuda in vem man ville, nu ser det ut som att man bara kan bjuda in personer som man har som kontakter i telefonen och att man måste ge Revolut tillgång till hela adressboken.

Jag har också stängt av en del saker under "Sekretess". Jag tillåter "reklammeddelanden" men inte "Reklam-push" och inte Sociala medier.
 
  • Gilla
Reactions: hco

mha321

Medlem
PS
Ni som har fått mail resp ser det i appen - har ni aktiverat kontakt-behörighet för appen? Tidigare kunde man väl bjuda in vem man ville, nu ser det ut som att man bara kan bjuda in personer som man har som kontakter i telefonen och att man måste ge Revolut tillgång till hela adressboken.

Jag har också stängt av en del saker under "Sekretess". Jag tillåter "reklammeddelanden" men inte "Reklam-push" och inte Sociala medier.

Jag har inte aktiverat kontaktbehörigheten. Kommer inte heller att göra det då de utan problem kunde löst den funktionaliteten utan att ladda ner min adressbok...

Jag har inte heller reklam och sociala medier påslaget. Erbjudandet syns ändå men det förklarar varför jag inte fått mail om det.
 
Toppen