Senaste nytt

Superdeal med Lufthansa i Business Class

BusinessClass

Redaktör
Flyg från Stockholm till Dubai med Lufthansa i Business Class för under 10 000 kr, eller till Bangkok för under 13 000 kr - även det i Business Class. Dessa är ett axplock av de många fantastiska priser som är tillgängliga hos Lufthansa fram till den 22 November. Vi på BusinessClass har hittat en otroligt…
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Men detta stämmer inte med de priser ni anger...Plus att Lufthansas businessclass är 2+3+2.. Alltså ingen riktig businesclass anser jag.. Det är pris för två personer enkel resa. Det finns riktiga businesclass för samma pris utan man skall hoppa över grannens ben för att komma ut i gången. Tycker det var rätt dåligt att att skriva en bar deal.. Luft Hansas businesclass är inte när man inte kommer ut från seat platsen. Enligt mig bara Premium economi ..
 

travelmode

Medlem
Men detta stämmer inte med de priser ni anger...Plus att Lufthansas businessclass är 2+3+2.. Alltså ingen riktig businesclass anser jag.. Det är pris för två personer enkel resa. Det finns riktiga businesclass för samma pris utan man skall hoppa över grannens ben för att komma ut i gången. Tycker det var rätt dåligt att att skriva en bar deal.. Luft Hansas businesclass är inte när man inte kommer ut från seat platsen. Enligt mig bara Premium economi ..

Tror de flesta Lufthansa busines class är 2+2+2.
 

Canadien

Medlem
okej men enligt mig är det ingen riktig businesclass. Köper jag bussinesclass så vill jag ha det och inte premium economi... för det är inget annat.
Nja, det är rätt stor skillnad på ett säte som går att fälla till vågrät "säng" jämfört med en PE-stol som lutar 20°. Visst är LH business inte bäst i klassen, och saknar fri tillgång till mittgångarna som du säger, men det är långt från premium ekonomi.
 

palmen

Moderator
Men detta stämmer inte med de priser ni anger...Plus att Lufthansas businessclass är 2+3+2.. Alltså ingen riktig businesclass anser jag.. Det är pris för två personer enkel resa. Det finns riktiga businesclass för samma pris utan man skall hoppa över grannens ben för att komma ut i gången. Tycker det var rätt dåligt att att skriva en bar deal.. Luft Hansas businesclass är inte när man inte kommer ut från seat platsen. Enligt mig bara Premium economi ..

okej men enligt mig är det ingen riktig businesclass. Köper jag bussinesclass så vill jag ha det och inte premium economi... för det är inget annat.
Nu har du nog blandat ihop Lufthansa med något annat bolag.
De har inte 2-3-2 seating på något plan i Business. Alla deras plan har 2-2-2, och det är en "riktig" business stol med lie flat säten. Nog för att Lufthansa business inte är bäst i klassen, men att kalla det premium economy är bara oförskämt.

Priserna är för minst 2 personer i Business och gäller tur och retur. Det kan vara slut på just dina datum då det är sista dagen nu på kampanjen, men det är flera på forumet som bokat business för 2 personer för runt 10k SEK per person på denna kampanj.
 
Men detta stämmer inte med de priser ni anger...Plus att Lufthansas businessclass är 2+2+2.. Alltså ingen riktig businesclass anser jag.. Det är pris för två personer enkel resa. Det finns riktiga businesclass för samma pris utan man skall hoppa över grannens ben för att komma ut i gången. Tycker det var rätt dåligt att att skriva en bar deal.. Luft Hansas businesclass är inte när man inte kommer ut från seat platsen. Enligt mig bara Premium economi ..
 
Jag skulle inte köpa det som en ren businesclass eftersom man inte har en tillgång till att komma ut utan att behöva klättra. För mig är det inte businesclass men okej en bra premium economi kan jag säga det är. Priset är inte bra utan man kan få riktig businesclass för samma belopp om man flyger till Asien. T ex med Finnair som har riktig businesclass med 1+2+1 som det är i dagens businesclass. Tråkig att ni kallar detta för en businesclass tycker jag det är att lura folk.
 
Nu har du nog blandat ihop Lufthansa med något annat bolag.
De har inte 2-3-2 seating på något plan i Business. Alla deras plan har 2-2-2, och det är en "riktig" business stol med lie flat säten. Nog för att Lufthansa business inte är bäst i klassen, men att kalla det premium economy är bara oförskämt.

Priserna är för minst 2 personer i Business och gäller tur och retur. Det kan vara slut på just dina datum då det är sista dagen nu på kampanjen, men det är flera på forumet som bokat business för 2 personer för runt 10k SEK per person på denna kampanj.
För mig är detta inte en bra businesclass. Det står att det är enkel resa...??? inte t o r... ?? Så står det helt klart tycker jag .
 
Toppen