Senaste nytt

SAS förlänger Amex vouchers 2020 från Elite och Premium med 2/3 månader

Fick just ett mail som sa:

"Din voucher som går ut den 31/12 2020 kommer att bli förlängd till den 31/3 2021. "

får se om de då kommer till nytta... Känns tight men men... :)

Samma här, faktiskt generöst av AmEx (gissar jag för jag antar att det inte är SAS som tar den kostnaden).
 

Brandten

Medlem
Undrar varför det är olika datum?

Din voucher som går ut den 31/12 2020 kommer att bli förlängd till den 28/2 2021. Vouchern innebär att du kan boka en valfri bonusresa till halva poängpriset. Poängrabatten gäller bonusresor med SAS och Star Alliance för upp till två personer, med reservation för tillgänglighet. Tänk på att du måste göra bokningen för din resa senast den 28/2 2021. Datumen för resan kan vara senare.
 
Undrar varför det är olika datum?

Din voucher som går ut den 31/12 2020 kommer att bli förlängd till den 28/2 2021. Vouchern innebär att du kan boka en valfri bonusresa till halva poängpriset. Poängrabatten gäller bonusresor med SAS och Star Alliance för upp till två personer, med reservation för tillgänglighet. Tänk på att du måste göra bokningen för din resa senast den 28/2 2021. Datumen för resan kan vara senare.

Jag fick just svar av SAS, se nedan.

4506b09868fc3dce6c24ceb9e85f4f45.jpg

Har du kanske premium?
 
Undrar varför det är olika datum?

Din voucher som går ut den 31/12 2020 kommer att bli förlängd till den 28/2 2021. Vouchern innebär att du kan boka en valfri bonusresa till halva poängpriset. Poängrabatten gäller bonusresor med SAS och Star Alliance för upp till två personer, med reservation för tillgänglighet. Tänk på att du måste göra bokningen för din resa senast den 28/2 2021. Datumen för resan kan vara senare.
Är väl det som diskuterats tidigare med att Elitvouchers förlängs till mars medan premium till feb. Dock kan man ju såklart undra varför man skiljer på det, förstår inte riktigt det mer än att Elit kanske förtjänar lite extra fördel pga högre priset man betalar.
 

Walter

Medlem
Har fått en av 3 vouchers förlängda, kan de vara så att de kör i datumordning från när den triggades? (vet att jag borde lugna mig men... :D)
 

Tongen2

Medlem
Har fått en av 3 vouchers förlängda, kan de vara så att de kör i datumordning från när den triggades? (vet att jag borde lugna mig men... :D)
Så kan det ju va!
Jag har fått att min Elite voucher är förlängd, ett mejl om den. Men jag tror bestämt att jag hade uppnått en voucher på Premium-kortet INNAN jag uppnådde en på Elite-kortet....
Men detta var ju längesen, så minnet kan ju svika :rolleyes:
För övrigt inte fått mejl om att Premium-vouchern är förlängd heller, ännu. Ingen brådska alls för min del. Bara jävligt nöjd att den blir förlängd! Tycker det är snyggt gjort så tack SAS & Amex! :D
 

palmen

Moderator
Även jag har fått mailet. Förlängt till 31/3 med Elite-kortet.
Det som sagts innan är att det varit sista februari för de med premium-kortet.
 
Toppen