Senaste nytt

Billigaste hyrbilen över en helg?

Canadien

Medlem
@EgOscar stort tack för detta tips. Bokat helgerna Som behövs för hösten. God tillgång just nu för de priser du skriver om.
Gick det att boka mer än 7 dagar framåt alltså?

  • Erbjudandet gäller för bilgrupp A , C och D.
  • Gäller endast betalning med kreditkort/kontokort.
  • Bilhyran måste sträcka sig över lördagsnatten.
  • Minimum 3 dagar och max 4 dagar.
  • Paketet kan bokas max 7 dagar i förväg och i mån av tillgång.
  • Weekend gäller från fredag kl. 15:00 till måndag kl. 15:00
  • Pris gäller på utvalda stationer i mån av tillgång.
  • Hyrbilen får köras i Skandinavien, men stationen måste informeras om man tänker köra utanför Sverige, för att försäkringar ska gälla.
  • Weekendpriset går inte att kombineras med andra erbjudanden.
  • Ordinarie hyresvillkor gäller.
 

DRG

Medlem
Det var inga problem att boka i vart fall hela hösten fram till jul (försökte inte senare). Jag tror det som avses är att man måste boka minst 7 dagar i förväg alltså att det inte går att boka inom en vecka.

kan också tillägga att avbokningsreglerna tedde sig något oklara för mig först men efter lite letande så framgick det att det är betala på plats. Så det går att avboka kostnadsfritt fram till 3 dygn innan hyran börjar.
 

EgOscar

Medlem
Det blev jag överraskad över också, att det faktiskt GÅR att boka mer än 7 dagar i förväg. Tidigare blev det felmeddelande om man försökte detta.

nej, i våras när jag bokade ofta så var det alltid "sista minuten", det gick inte boka tidigare än en vecka. Nu verkar de ha tagit bort den spärren.

Det var inga problem att boka i vart fall hela hösten fram till jul (försökte inte senare). Jag tror det som avses är att man måste boka minst 7 dagar i förväg alltså att det inte går att boka inom en vecka.
 
Last edited by a moderator:
Toppen