Senaste nytt

Malmö-Luleå med en Hertz Freerider

Rickard_O

Medlem
Nu i Norrköping, so far so good. För er som undrar över siffrorna så har vi halva tanken kvar. Funderar på att ta en matpaus i Stockholm så om ni har tips på eurobunos givande restauranger tar vi gladeligen emot det.

@skogis har tagit över ratten för tillfället så detta inlägget kommer från den underbart lojala flickvännen;)
Hade det inte varit för att jag är lite för lat ikväll så hade jag gått ut på söderorts finaste motorvägsbro och vinkat!

Ni kan ju låtsas att jag står där uppe och hejar fram er när ni passerar Fruängen/Västertorp!
6423AF13-D1E7-4C4E-AD12-18E2A325D482.png
 

Valley

Medlem
Så man själv får lite perspektiv på resan.
Har ju kört Nürnberg - Karlstad i ett svep, ca 140 mil. Men det räcker inte för Malmö - Luleå. Fan en 10mil ytterligare :rolleyes:

Bara bocka och buga för initiativet
 

palmen

Moderator
Synd man bor längs med E18 och inte E4, annars hade man ju kunnat vinka eller gått ut och bjudit på öl från det undre lagret. :cool:
 

Dbodenfo

Medlem
På väg ut på E4an igen efter en kvick visit i huvudstaden. Tackar för tipset om tennstopet!


Nu fortsätter resan uppåt, bara nio timmar kvar :)

Såg tråden nu! Bor på Sveavägen så ni körde kanske rakt utanför med den blåa pilen.

Har själv funderat på att göra en sådan resa ett par gånger men det slutar alltid att frun säger du är knäpp och sen blir det inte av.
 
Toppen