Senaste nytt

Revolut Rewards lanserat i Sverige

Berglund

Medlem
Känns alltså hyfsat troligt utifrån tillgängligt data att tro att Rewards bara är tillgängligt för premium. (åtminstone för tillfället, men det är väl inte osannolikt att det kommer fortsätta vara så)
Klart att man ska ha någonting för att man betalar för produkten! Det känns trots allt rimligt.
 

Thornado

Medlem
Klart att man ska ha någonting för att man betalar för produkten! Det känns trots allt rimligt.

Jo, precis. För många borde det dessutom vara rätt så lätt att räkna hem kostnaden för Premium i och med detta. Om man är en lite större familj som dessutom gillar att få hemleverans av sina matvaror så borde man ganska snabbt spara in kostnaden för Premium bara med cashback från MatHem.
 

Samosaguas

Medlem
En ytterligare datapunkt. Jag har gratiskortet och har knappen.
1BEF298E-CE02-44EC-A608-2D272688FC11.png
 
Jag har Premium och hade inte klappen. Uppdaterade appen 7.10 (iOS) och fick således knappen.

Så lösningen på problemet är att uppdera appen ;)
 

Morgan

Medlem
Så jag som inte har revolut, vad är poängen med detta framför cashback via tex Refunder? Verkar vara samma koncept.
 

omchsg

Ny medlem
Har knappen kör IOS men jag var inte så imponerad av innehållet. Känns ungefär som liknande tjänster som inte är kopplade till kort, tex SAS Skulle se att man kunde få cashback i vanliga butiker, det kanske kommer framöver är ju trots allt en precis ny tjänst.
 

Tonton

Medlem
Jag verkar ha exakta samma erbjudanden som @M.K. Har själv metallkortet just nu :)

Blir spännande att se - verkar ju också som att Revolut kommer att börja erbjuda kreditkort inom snar framtid.
 
Toppen