Senaste nytt

Hilton Slussen har dragit ner på förmån

Treo

Medlem
Hur är det med frukostförmånen för HHD på Hilton Slussen, vi planerar en Stockholmsresa framöver och funderar på ett familjerum 2 vuxna + 2 barn. Får man comp frukost även till barnen hos Hilton Slussen?

EK

Det har aldrig varit strul för familjen med tre ”vuxna” att få frukost för alla (när vi varit fyra eller fler har jag bokat två rum och ”fegat” med frukost i ena). Också HHD.
Så jag killgissar att ni inte får några problem
 

jerk

Medlem
Följt priserna på hotels.com under hela pandemin.

En tvådagars med lounge axess 3200kr anser jag som billigt. Dvs gratis sprit om man gillar det. Dock är Stockhlm inget som lockar mig just nu när det inte finns nåt att gå på
 

fcx

Medlem
Följt priserna på hotels.com under hela pandemin.

En tvådagars med lounge axess 3200kr anser jag som billigt. Dvs gratis sprit om man gillar det. Dock är Stockhlm inget som lockar mig just nu när det inte finns nåt att gå på

Är det fri sprit i loungen nu?
 

pljung

Medlem
Är det fri sprit i loungen nu?
Detta svar fick jag i måndags gällande lounge m.m.
Hej,

Just nu är loungen stängd för tillfället och vi vet tyvärr ännu inte när den kan tänkas öppnas upp igen.

Frukostmatsalen är även den stängd så vi serverar inte längre vår vanliga frukostbuffe, utan vi serverar vår frukost som roomservice. Vid incheck får man en frukostblankett där man fyller I vad man önskar till frukost och vid vilken tid. därefter skickas den önskade frukosten upp på rummet kommande dag.
 

Flyer722

Medlem
Kan tillägga att man har börjat med en sorts frukostbuffé som hålls i eken. Man får välja tid när man checkar in för att besöka buffen och det mesta är inplastat och de varma alternativen delas ut av personal såsom te, äggeöra osv. Hotellet ser ut att vara väldigt tomt men alla i personalen bär mask.

fick uppgradering :D
 
Toppen