Senaste nytt

Holiday Inn Heathrow Ariel stängs för allmänheten, blir karantäncenter för coronavirus

Homer

Medlem

M@GNÜS

Medlem
Men du har inga problem att resa med ett flygplan, där säkert hundratals smittade med diverse virus åkt senaste månaden?

Sen har vi ju den ”vanliga” influensan som dödat minst 12000 mellan början av oktober 2019 till början av februari 2020. Säsongen 2018-19 dog drygt 61000 i influensan.
Under influensasäsongen lär ju risken vara rätt stor att någon bär på detta när man är ute och flyger. Men nu har ju världen coronapanik...
 

Myllys35

Medlem
Men du har inga problem att resa med ett flygplan, där säkert hundratals smittade med diverse virus åkt senaste månaden?

Vad får dig att tro att jag gör det? Jag har egentligen inga större problem med endera - eller lika mkt problem med båda (beroende på om glaset är halvfullt eller halvtomt). Mitt inlägg var varken faktabaserat eller särskilt seriöst menat, men jag kan iofs skriva under på att jag inte skulle prioritera en kärra som agerat ”ambulansflyg” i Hubeiregionen.

I premiumkabin är det ju främst gikt man får passa sig för ;).
 

Hachans

Medlem
Sen har vi ju den ”vanliga” influensan som dödat minst 12000 mellan början av oktober 2019 till början av februari 2020. Säsongen 2018-19 dog drygt 61000 i influensan.
Under influensasäsongen lär ju risken vara rätt stor att någon bär på detta när man är ute och flyger. Men nu har ju världen coronapanik...

Det där argumentet börjar bli rätt tröttsamt i varenda tråd.
 
Toppen