Senaste nytt

[Live] SAS historiska flygning med första A350n till Chicago

Taggen

Medlem
Kan tilläggas att Pluskabinen är väldigt varm just nu.

Wi-Fi enkät

41451D86-2BFF-48C1-A1A9-3DA7209E013B.jpeg
 

Taggen

Medlem
Jag fick två glas från MIA väldigt nyligen i PLUS och allt av snacks jag ville ha. Jag har bara flugit i C de senaste åren innan denna t&r, men det verkar som om produkten äntligen uppgraderas igen. Speciellt dagsflygningen dit med fönstersäte och seat-block (?) av min tvåa var faktiskt behaglig trots i princip fullbelagt bägge vägar.

Jag ser nu fram emot att få höra åsikterna om nya stolen i plus samt givetvis upplevelsen i C. (& väck gärna @palmen om hans dryckesupplevelse) ;)

Största skillnaden i Plus är att all sitter på rad 20 i gamla Plus dvs. benstöden gör stor skillnad för bekvämligheten. Kommer inte ihåg hur bordet var konstruerat i gamla kabinen men möjligheten att halvera bordet hjälper. Det blir dock trångt när man skall äta då bordet på rad 20 inte är så stort. Jag gillar nya Plusstolarna och det är bekvämt och man kan breda ut sig lite.
 
D

Deleted member 30163

Guest
Förmodligen det tråkigaste inlägget i tråden, men eftersom det är ett nytt plan antar jag man gjort nya säkerhetsvideos? Lite nyfiken om man haft humor den här gången? :)
 
Toppen