Senaste nytt

[Live] SAS historiska flygning med första A350n till Chicago

Tongen2

Medlem
SAS visar bilder inifrån planet på deras Instagram stories så nån form av Wifi borde det finnas ombord. Senaste bilden är bara tagen för 21 minuter sen och visar då dom flyger på cruise altitude.
Jag har hört/fått för mig att crew kan ha Internet med eget Wifi som fungerar medan passagerare går på annat nät som inte fungerar.
Stämmer detta tro?
 

Walter

Medlem
SAS visar bilder inifrån planet på deras Instagram stories så nån form av Wifi borde det finnas ombord. Senaste bilden är bara tagen för 21 minuter sen och visar då dom flyger på cruise altitude.

fast det var ett tag sedan nu, och det verkade ju på de tidigare tempot i storyn som att de tänkt göra fler under flighten. Ev dyker de kanske upp senare...
 

crown

Medlem
Jag har hört/fått för mig att crew kan ha Internet med eget Wifi som fungerar medan passagerare går på annat nät som inte fungerar.
Stämmer detta tro?

Kan säkert stämma, vet åtminstone att på ett annat bolag så har man ett "dolt" WiFi för Crew. I det stora hela så är det dock samma WiFi, skillnaden är att Crew-WiFit har betydligt högre prioritet (och därmed ofta hastighet) över det vanliga.
 

Taggen

Medlem
Extremsegt Wi-Fi. Blir inte så många bilder men jag kan säga kamrater att SNACKS ÄR GRATIS FÖR RESENÄRER I PLUS SÅ ÄVEN DRYCK. Vi har varit och testat snackbaren.

1EE80898-1F2E-4872-B025-55C5FCD20109.jpeg
 
Toppen