Senaste nytt

Danskt golfproffs greps ombord på British Airways plan

Nikje

Medlem
upload_2019-8-2_14-54-45.png

Träna på att hantera besvikelse kanske..:rolleyes:
Tragikomisk sista mening när vi har "facit" tillgängligt.
 

pep

Medlem
Tragisk for Danmark, golfen og ham selv. Jeg troede faktisk at danskerne generelt havede en lidt bedre, mere kontrolleret "alkohol-kultur" end vore øvrige skandinaviske naboer. Han trækker os i sølet..jeg skammer mig! Også selv om moral kodex'et paa BA maaske ligger over min (danskerne?) foretrukne rækkevidde. Så, inden vi helt fordømmer Thorbjørn bør vi vel se hvad retten siger? BA flight attendents kan - i min optik - være temmelig arrogante og endda stærkt provokerende arrogante og nedladende...ak, ja - fordomme længe leve....

Mht. tisse-trang: Taxichaufførene i Bangkok har en tom "comfort-bottle" med sig som de diskret bruger for at lette trykket når de sidder i timelange køer.

images
 
Last edited:

pep

Medlem
Det är väl inte så lämpligt att hänga ut en hel nation på detta vis, det finns skötsamma Norrmän!
Jag såg en Norrman på första avgången mellan OSL-ARN som endast drack Ramlösa.
Selvfølgelig har du ret. Min erfaring (fordom) begrænser sig mest til sete rædselsscener paa Oslobåden mellem København og Oslo (der bliver der ikke drukket Ramløse!). Ofte falder der en Norrman overbord...! Og svenskerne kendte vi i Dragør (Linhamn færgen) og fra Hesingør, hvor en hel del måtte sendes hjem over sundet med politi. Vi sympatiserede kun fordi Pripps var saa daarlig...:)
 

Valley

Medlem
Tror man kan sova lungt oavsett nationalitet.
Idioter finns överallt.
Och ibland slår det säkert bakut i hjärnan på någon som kanske inte ens vet var den befinner sig.
Dåre som direktör. Fast, blir klart mer uppmärksammat när någon "kändis" ställer till det.

Kunde varit värre på ett sätt.
Kompisen var med om passagerare som blev mer än akut magsjuk.
Tror säkert den besättningen skulle jublat om han - bara - pinkat i mittgången :confused:
 
Toppen