Senaste nytt

Avis (Generell diskussion)

Cremant

Medlem
Jag har inte fått del av de förmåner man får som frekvent Avis-kund, t ex fri weekendhyra och något mindre engångsavdrag på priset.

Finns det någon svensk email-adress?
 

tomle

Medlem
Någon som har en mailadress till kontoret i Stockholm City Klarabergsviadukten? De svarar inte i telefon och när jag snackade med bokningen så sa han att det inte är lönt att sitta i telefonkön för de svarar ändå inte på den stationen...
 
Funkar era digitala medlemskort när ni loggar in på avis? När jag trycker på "hämta ditt digitala medlemskort" får jag felmeddelandet

{"errormsg": "Medlem hittades inte."}

Kan man göra motsvarande i appen? Hittar inte något motsvarande där
 

Mediana

Medlem
Hej, behöver hyra bil i Nya Zeeland nästa vecka och tänkte fråga om Avis PC ger uppgraderingar även utomlands. Just nu är priset mellan den absolut minsta bilen och ett steg upp nämligen det dubbla. Kan absolut inte klara mig på den minsta bilen, men om jag är garanterad uppgradering, så kör jag på det.
 

Link

Medlem
Hej, behöver hyra bil i Nya Zeeland nästa vecka och tänkte fråga om Avis PC ger uppgraderingar även utomlands. Just nu är priset mellan den absolut minsta bilen och ett steg upp nämligen det dubbla. Kan absolut inte klara mig på den minsta bilen, men om jag är garanterad uppgradering, så kör jag på det.

Även en garanterad uppgradering kommer tyvärr utan garantier, det gäller att alla i kedjan har tillgång till samma information och tolkar allt på samma sätt. Är det ett måste så boka den klass du behöver.
 
Toppen