Senaste nytt

SAS Webshopping

Ja, mycket irriterande... Nu handlar det inte om speciellt mycket poäng, men ändå tillräckligt för att jag vill jaga. Sen tar det ju väldigt lite tid att slänga iväg ett mail till supporten så det bryr jag mig inte om.

Jag brukar mejla till earnshop@loyaltykey.com för denna typ av problem. Varje köp som har registrerats via portalen skall godkännas av företaget. Det som har hänt för mig i liknande fall sol du beskriver är att företaget nekat mitt köp utan anledning. Stå på dig, fortsatt mejla! (Om du vet att köpet är Legit) :)
 

Tolle

Medlem
Sorry, minns inte vad det var, kan ha sett fel men vet att det var något kopplat till ps5 som gick att förhandsboka. Kan vara borttaget dock.

Jag la in bokning på både PS5 och Xbox Scarlett, gick på 20 papp! 2560p loggade för köpet. Ska bara komma ihåg att avboka Xboxet inför release :)
 
Jag la in bokning på både PS5 och Xbox Scarlett, gick på 20 papp! 2560p loggade för köpet. Ska bara komma ihåg att avboka Xboxet inför release :)
FYI... om du bokar av och inte genomför köpet så kommer även poängen att försvinna.

Dom gångerna jag har köpt ngt via portalen och sedan av olika anledningar skickat tillbaka sake, så har det även blivit minus på poängen.
 

Big Birger

Medlem
Vad gör man när man inte får poäng? Jag har snart väntat i 4 månader på poäng från webhallen. Jag har skrivit till onlineshopping kundtjänst flera gånger och de säger att de inte kan skynda på processen. Jag har skrivit till webhallen och de säger att jag måste kontakta SAS. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt. Några tips?
4 månader var väl ingenting. Har väntat sedan 2016 på mina poäng från webbhallen. :(
webbhallen.png


Har så klart mejlat och fyllt i formulär i olika omgångar, men får ingen respons. Har till och med bett dem ta bort dessa rader så jag slipper få en släng av OCD varje gång jag går in och kontrollerar vilka poäng jag har på ingång. :)
 

Axxo

Medlem
Telenor 1500 poäng
Kollade lite snabbt, hitta en powerbank med fri frakt för 199 = 13 öre per poäng.

Kanske finns något ännu billigare?

Vad kostar poängen när man köper på hemsidan?
 
Toppen