Senaste nytt

Avis Preferred

samet

Medlem
Lyckades tillslut skapa ett konto enligt steg 1 nedan. I steg 2 säger den att jag inte har något konto... Steg 3 gick att utföra, får se om det funkar.

Jag svarar på min egen fråga.

1. Registrera dig via Avis registrering
2. Logga sedan in här: Avis Preferred - Home Page - European Car Hire Made Easy och välj "manage my profile", kryssa för "‘Yes’ to subscribe to our Loyalty Programme"
3. Gå in på den här sidan och efterregistrera/koppla ditt EB-medlemskap http://www.avisworld.com/avisonline...724620710D0B2CEAC125830E00388360?editdocument
 

Lalaland

Medlem
Loggar jag in på Avis hemsida så står det att min nivå är Avis President Club efter En hyra via Eurobonus/Silver...?!
Via appen så verkar jag ha nivå Avis Preferred, vilket verkar rimligare.
?
 

Homer

Medlem
Någon som kan se information om Preferred statusen, antalet hyror och kostnad?
Min kvalificeringsperiod är 27:e februari, då nollställdes kontot
därefter har jag haft 4 hyror, men för 2 veckor sedan nollställdes det igen
och nu ser det ut såhär.

Bilhyror 0 Spendera 0 €

Under "Mitt konto" har man tidigare kunnat se kostnaden för varje hyra flera år tillbaka
nu visas bara de som gjorts under nya kvalificeringsperioden, och det står inget om kostnad.
 

Meazza

Medlem
Någon som kan se information om Preferred statusen, antalet hyror och kostnad?
Min kvalificeringsperiod är 27:e februari, då nollställdes kontot
därefter har jag haft 4 hyror, men för 2 veckor sedan nollställdes det igen
och nu ser det ut såhär.

Bilhyror 0 Spendera 0 €

Under "Mitt konto" har man tidigare kunnat se kostnaden för varje hyra flera år tillbaka
nu visas bara de som gjorts under nya kvalificeringsperioden, och det står inget om kostnad.
För mig ser det rätt ut när jag loggar in.
 

Meazza

Medlem

Jackie

Medlem
Detta fick jag upp när jag loggade in och valde visa översikt.

Klicka här för att se medlemsnivå, kontoinformation eller om du har frågor angående lojalitetsprogrammet Avis Preferred

Tyvärr har det uppstått ett tekniskt fel när vi hämtar din kontoinformation. Vänligen försök igen senare.
 

Homer

Medlem
När de lanserade detta här såg det ut såhär

avis-jpg.51067
 
Toppen