Senaste nytt

Scandic - Nytt medlemsprogram

micke99

Medlem
Jag har Level 3, Står att jag har det till och med 31 Januari 2019, Har uppnått poäng för att fortfarande vara Level 3, men varför ändras inget? Trodde de skulle ändras nu 1 Feb men icke. Någon som vet hur de brukar fungera med Scandic ?
 
Jag förstår mig inte på Scandic och deras medlemsår.
I september 2018 kom jag upp i Red Level.

Borde inte årets antal hotellnätter nollas och räknas om från det datumet?
Kollar jag nu så står det att jag har 97 nätter dom senaste 12 månaderna.
När får jag ge bort ett Top Level igen? I september 2019, om det fortfarande står 85+ nätter dom senaste 12 månaderna?

Inga roll över nights alltså?
 

011430121

Medlem
Jag har Level 3, Står att jag har det till och med 31 Januari 2019, Har uppnått poäng för att fortfarande vara Level 3, men varför ändras inget? Trodde de skulle ändras nu 1 Feb men icke. Någon som vet hur de brukar fungera med Scandic ?
Har Level 3 som gäller till den 31 mars 2019, var kan jag se hur mycket jag har tjänat in under året?
 
Jag förstår mig inte på Scandic och deras medlemsår.
I september 2018 kom jag upp i Red Level.

Borde inte årets antal hotellnätter nollas och räknas om från det datumet?
Kollar jag nu så står det att jag har 97 nätter dom senaste 12 månaderna.
När får jag ge bort ett Top Level igen? I september 2019, om det fortfarande står 85+ nätter dom senaste 12 månaderna?

Inga roll över nights alltså?

Vid hur många nätter blev du Red? Jag har 84 nätter på kontot just nu. Upplever du några stora förändringar mot Top?
 
Vid hur många nätter blev du Red? Jag har 84 nätter på kontot just nu. Upplever du några stora förändringar mot Top?
Jag nådde Red vid 85 nätter.

Märker ingen större skillnad egentligen.
Får fortfarande betala för kaffet >:-/

Skämt åsido...
Bokar alltid billigaste rummet (utan fönster). Blir oftast uppgraderad till Superior - sällan svit.

Har dock nyttjat gratis-frukosten vid många tillfällen och det är ju trevligt.
Likaså var det trevligt att kunna ge bort ett "Top level".

Annars tycker jag att året som gått, och dom 133 nätter jag hunnit bo under perioden, ofta har inneburit besvikelse.
Man ska helt enkelt inte förvänta sig något.

Nu sista vistelsen fick jag iofs uppgradering till Master Suite på Haymarket (7 nätter) och det var mycket trevligt.
 
Toppen