Senaste nytt

East-bound vintervila - februariflykt från Norden

Om jag har förstått det rätt så var ni en vuxen och ett barn?! Coolt att ha tre rum då.

Jag minns när jag själv hade en svit i miami. Två sovrum, två badrum och ett vardagsrum, jag sov varannan natt i varje sovrum bara för att.
 

Kris

Medlem
Om jag har förstått det rätt så var ni en vuxen och ett barn?! Coolt att ha tre rum då.

Jag minns när jag själv hade en svit i miami. Två sovrum, två badrum och ett vardagsrum, jag sov varannan natt i varje sovrum bara för att.
Det var två föräldrar med på resan också. Men trots det kunde vi inte riktigt använda alla faciliteter. På övriga hotell hade vi två rum, men här klarade vi oss gott med ett :)

Övervägde att flytta in i annexet för att känna av stämningen, men det blev endast några dagbesök.
 

chazzie

Medlem
Fantastisk rapport! Jag har aldrig varit speciellt sugen på öarna i Thailand men Koh Samui ser ut som en destination jag nog skulle uppskatta i några dagar, dessutom lätt att snärta ned från Bangkok!
 

Kris

Medlem
Fantastisk rapport! Jag har aldrig varit speciellt sugen på öarna i Thailand men Koh Samui ser ut som en destination jag nog skulle uppskatta i några dagar, dessutom lätt att snärta ned från Bangkok!
Tackar!

Nu rörde vi oss inte så mycket utanför västra delen av ön, som klart är värd ett besök om man vill ha lite lugn och ro och njuta av det. Området kring Chawaeng (närmare flygplatsen) verkade ha fler typiska/stereotypa "turistinslag" som troligen lockar en mer partysugen publik osv. Dock inget som stod på schemat denna gång ;)

Indeed, en väldigt kort resa från Bangkok, med många dagliga alternativ.
 
Toppen