Senaste nytt

Tips för lounge-access på Chicago O'Hare - flyger SAS

Canadien

Medlem
Swiss lounge är för liten för att hantera mängden EBG+, Business och Plusresenärer som normalt har tillgång till lounge på ORD vid resor till Skandinavien med SAS. Eftersom det bara är en vecka den håller stängt så tror jag "löser" det med någon slags voucher för att köpa en bit mat i gateområdet.
 

pswe

Medlem
Kommer vara där i den perioden och har inte fått mail. Framgår det vart de vill skicka oss istället?
Var där igår kväll, SAS hade öppet men var trångt och lite stökigt. Om man ville fick man gå till Air France loungen. Vi kom tight före avgång så valde att boarda tidigt istället.
 

Rodnt

Medlem
Ja du har tillgång, att ta tåget mellan terminalerna tar inte många minuter men det är säkerhetskontrollerna som är ett wildcard

Nåja, det är rätt mycket gå också. Minns inte hur lång tid det tog för mig men en timme kanske? Dom kommer säkert berätta för dig i polaris-loungen när du behöver gå, har för mig det var typ 2h innan avgång eller nåt.

Polaris-loungen är den bästa jag varit på. Många gånger bättre än T ex LAX, men det bygger på att du har tid för en tre-rätters.
 

jumbooze

Medlem
Siktar på polaris nästa gång jag åker med köpenhamnkärran (23:05-avgången), ja promenera får man göra men det är ju nyttigt
 
Toppen