Senaste nytt

COOP Medmera mer

RobeAnJa

Medlem
SAS-loggan finns kvar under Partnererbjudanden/Våra partner på coop.se. Vet vi att växlingen är borttagen eller kan det vara något strul bara? Verkar ju helt sjukt att bara ta bort utan att berätta det.
 

JSQ

Medlem
Har pratat med kundservice och de är enligt de tekniska fel som gör att det inte fungerar just nu. "Teknikerna jobbar på det" Enligt killen jag snackade med.

Fick liknande svar från dom på FB.

"Hej - vi har tyvärr ett tillfälligt tekniskt fel (vi eller SAS) och våra tekniker håller just nu på att titta på detta. Vi ber om överseende och hoppas du kan avvakta./vänliga hälsningar Annika Fb-red"
 

Mangostan

Medlem
Nu går det att komma till växlingstabellen igen, men när jag försöker växla får jag bara ett felmeddelande. Får väl avvakta och se. Fick skrämselhicka tidigare, så nu kommer jag växla in alla poäng som jag har kvar och struntar i eventuella framtida kampanjer (som jag ändå inte tror kommer komma).
 
Följande text finns nu på växlingssidan:

2016-12-08

Poängväxling till SAS EuroBonus stängd p.g.a. tekniskt fel
Du kan för närvarande inte växla MedMera-poäng till EuroBonus-poäng i Poängshoppen. Poängväxlingen är tillfälligt stängd på grund av ett tekniskt fel.
 
Toppen