Senaste nytt

BusinessClass.dk Loungen

pep

Medlem
Jag måste säga att jag tycker det är extremt dumt att ha landsspecifika lounge meeting-trådar. http://www.businessclass.se/forum/businessclass/2213-lounge-meetings.html bör flyttas till ett mer centralt forum och delas av alla. Det finns ingen anledning att ha detta landsspecifikt - det gör bara att det blir svårare att hitta någon som kan gästa då man måste leta i flera trådar.
Som agehall påpeger ovenfor er der store svagheder ved landespecikke sider. Ikke bare lounge meeting tråde, men også de fleste andre. Det forvirrer at skulle lede flere/mange steder. De danske og norske sider er alt, alt for svage/små til at kunne stå for sig selv
 
Virgin Clubhouse HKG. Snart går det mod Taipei med EVA Air og derfra videre til Shanghai med Air China.

Lidt loungehopping blev det til inden jeg slog mig ned her, så her kommer et lille overblik over de besøgte lounger:

1) SQ Silverkris Lounge - faktisk den dårligste lounge, kedelig mad og kedeligt udvalg af drikkevarer, dog Perrier hvilket er et +

2) TG Royal Orchid Lounge - Ok lounge, udemærket udbud af mad og drikke, igen Perrier så også +

3) UA Club - Udemærket lounge med fin mad, Sushi og miniforårsruller, Cherry-Fanta og Pis-Øl for maden.

4) VS The Clubhouse* - Ikke så stor lounge men super service, der bliver serveret fra en mindre a la carte menu og der er en STOR bemandet bar. Helt klart den bedste lounge hvad gælder både mad og drikke.

Eva Air billet i C eller Eva Air billet & *G Giver adgang til The Clubhouse (og naturligvis de andre *A lounger).
 
China Airlines(!) F lounge på TPE turen går mod Shanghai PVG med Air China(!) i F ved sekstiden. Prøver at spise nuddelsuppe uden at spilde på mig selv, wish me luck! Bagefter bliver det nok til en lille JW Blue Label som jeg desværre missede i sidste uge...
image.jpg
 
Last edited:

pep

Medlem
Fin oversigt! SQ SilverKris i Singapore er pudsigt nok top-class (selvom den er noget mørk og ingen a la carte). TG lounges er lidt kedelige efter min smag og maden er for industriel. Så andre lounger kan være mere spændende, men det er måske forandringen der fryder....??
 
Fin oversigt! SQ SilverKris i Singapore er pudsigt nok top-class (selvom den er noget mørk og ingen a la carte). TG lounges er lidt kedelige efter min smag og maden er for industriel. Så andre lounger kan være mere spændende, men det er måske forandringen der fryder....??
Enig omkring Thais mad, men det var ok. SQ's var næsten uappetitlig :(
 
Toppen