Senaste nytt

Københavns Lufthavn bygger 3 nye super-lounger

pep

Medlem
Københavns Lufthavn vil bygge tre super-lounger ? Take Off ? Frokostnyheder til rejse-, hotel- og turistbranchen
CPH har ikke nok loungeplads til de rejsende på de stadig større passagerfly – derfor skal der nu bruges over 100 millioner kroner på tre nye store lounger for enden af Finger C. For at afhjælpe det problem vil Københavns Lufthavn snart bygge tre nye store lounger i forlængelse af Finger C, erfarer takeoff.dk – udbygningen begynder næste år og vil være klar i 2015. Prisen bliver mindst 100 millioner kroner og takeoff.dk har hørt et tal på 190 millioner kroner for de tre nye superlounger.
 
Det havde jo været fedt med rigtige "lounges", men det andet er nu også tiltrængt. Passagererne til en fuld A340 fylder jo godt op i de nuværende gates....
 

oermen

Medlem
Ok, det vidste jeg ikke.

Det var skam heller ikke brok over at du lavede indlægget. Jeg ville sikkert have gjort det samme :)
Jeg undrer mig primært over at takeoff.dk udgiver det som værende en nyhed.

Til gengæld er jeg sikker på at jeg en dag læste et rygte om en kommende non-schengen lounge, men jeg har googlet løs uden at kunne finde det igen.
 
Toppen