Senaste nytt

Vilken lounge i Frankfurt skulle ni rekommendera?

Vart bör jag och min kollega häcka?
Planet inställt, blir 8h på Frankfurt.

EBG

B03 gate.

Vad e mest värt? Reser till DUS från FRA, spelar Schengen någon roll?
 
Med så lång tid hinner du utan problem besöka Air Canada-loungen och sedan ta några drinkar i baren i Lufthansa Senator-loungen i samma terminal.
 

pep

Medlem
Med så lång tid hinner du utan problem besöka Air Canada-loungen och sedan ta några drinkar i baren i Lufthansa Senator-loungen i samma terminal.
Yeps. Air Canada Loungen Maple Leaf er en lille oase i forhold til de maegtige LHs "imponator" lounger. God atmosfaere og rimelig godt mad-udvalg
 

SvartMjolk

Medlem
Jag håller med om att Air Canada är nice. Jag gillade också Panorama Lounge vid gate A26. Den har några rum som är inredda som vardagsrum, maten känns mkt trevligare än de "normala" lounger Lufthansa har på FRA och sen gillar jag utsikten över plattan.
 
Jag håller med om att Air Canada är nice. Jag gillade också Panorama Lounge vid gate A26. Den har några rum som är inredda som vardagsrum, maten känns mkt trevligare än de "normala" lounger Lufthansa har på FRA och sen gillar jag utsikten över plattan.

Kört igenom 2 Business och Senatorn nu i mitten av terminalen, min kollega landar från CDG nu så skall trippa bort till Maple Leaf.

Såg panorama i appen men inga skyltar där?
 

Janne V

Medlem
Jag gillade också Panorama Lounge vid gate A26. Den har några rum som är inredda som vardagsrum, maten känns mkt trevligare än de "normala" lounger Lufthansa har på FRA och sen gillar jag utsikten över plattan.

Håller med om denna! Längst ut på A-piren, upp för rulltrappa långt ut. Där kan man sitta riktigt gött. :) Bra bar och ok mat. Schysst panorama.
 
Ok!
Prövat Panorama med, betat av 6st lounger.

Alla hade en edge åt sitt håll.
Maten här på Maple Leaf var kvalitativ!
Blir en dagens bild på den.

Men priset går till Panorama, vilken härlig setting!
Som ett hotell med alla små chica rum

9C0B2431-2254-4B44-A0F4-B9267D8EE378.jpeg
 
FYI,
Betat av 6st lounger idag. Business, Senators och Maple Leaf.

Ingen bjuder till det med äkta champagne längre tyvärr (frågade alla) men Senator på B bredvid Maple Leaf har en fantastiskt bar ändå!

5CFA3ECE-FD30-4E07-A378-5BC82EA8C5CB.jpeg
 
Toppen