Senaste nytt

Vilken kabinväska använder du?

Fick min Horizn idag, det var snabba ryck! Kan komma med ett utlåtande efter denna helg till Paris om intresse finnes.
En fråga bara till er som har den, det finns en löstagbar del som jag inte har en aning om vad den ska vara till.
Nån som har en idé?
70087634_614170645780187_3969958243014279168_n.jpg
 

pedantic

Medlem
@sandek Riktigt snygga och lättrullade, tycker också det är trevligt med Powerbank facket som kan nås på utsidan.

Däremot är väskan är rätt tung (nästan dubbla vikten jämfört med t ex motsvarande Samsonite Uplite) och det är synd att man är låst till Aways egna powerbanks.

Away är ju flitiga podcast-annonsörer med tillhörande kupongkoder om är sugen på en. :D
 

sandek

Medlem
@sandek Riktigt snygga och lättrullade, tycker också det är trevligt med Powerbank facket som kan nås på utsidan.

Däremot är väskan är rätt tung (nästan dubbla vikten jämfört med t ex motsvarande Samsonite Uplite) och det är synd att man är låst till Aways egna powerbanks.

Away är ju flitiga podcast-annonsörer med tillhörande kupongkoder om är sugen på en. :D
Aldrig hört något i en podcast :(
 

pedantic

Medlem
Inser att det är i mest engelsk språkliga podcasts jag hört annonsen i, får helt enkelt tipsa om senaste avsnittet av den utmärkta podcasten Connected, med den koden får man €20 rabatt hos Away. :)
 

Brandten

Medlem
Har du köpt någon väska ännu? I annat fall har jag svaret på dina böner:

Samsonite Prodigy spinner! Den har 4 hjul, är hård, har ett smidigt ytterfack för att lätt komma åt laptop och vätskor genom säkerhetskontrollen. Är Även lätt. 2.8 kilo. Billigast också. 2199kr. Mått: 55x40x23. Jag har beställt en själv men ännu ej fått den, så kan ej ge något utlåtande ännu.
Läs mer här: Prodigy Spinner 55cm/22inch Off white | Samsonite

Visa bifogad bild 59537
Scrollade igenom tråden hyfsat men såg inget utlåtande om denna. Vad tycker du? Saknar snabbåtkomst inser jag efter ett par resor med min Samsonite där facket fram känns alldeles för tight för praktisk användning annat än till passet och en mobilladdare.
 

HeadChef

Medlem
Jag kör en xiaomi hard case med 4 hjul (liknande Horizn studios eller Away), utan ficka där fram. ~500 SEK i Hong Kong får nog anses vara ett fantastiskt värde, riktigt nöjd än så länge. Kör en everywhere bag från Away ovanpå, oslagbar kombination enligt mig.
 
Toppen