[VIKTIG INFORMATION!]Har du en Amex voucher som ska användas under 2019?!

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startet af palmen, 2 December 2019.

1. bnr

bnr Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Ringde idag kl 14:51. Fick info om 37 minuters väntetid. Tryckte in nummer för callback.
    Nu mer än 2h senare har jag fortfarande inte fått ett samtal tillbaka.

Dåligt hanterat av SAS.

2. Skulle inte säga att de är sas utan förmodligen deras nya it-lösning som är värdelös! :(

3. bnr

bnr Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Som troligen inte letat sig in i deras miljö på egen hand. ;)
    Min poäng är att om SAS har en "it-lösning" så är det de själva som har satt den där och i allra högsta grad även de själva som är ansvariga för den.

Dessutom är callback-funktionaliteten inget nytt, så jag vet inte om jag förstår ditt argument riktigt.

Tonton, Delayed, Fidde og yderligere 1 synes godt om dette.
  4. Tostarp

Tostarp Medlem

By:
    Skåne
    Land:
    Sverige Sverige
    Får inte igenom bokning med voucher på sas.se. Felmeddelande hela tiden om att jag inte har tillräckligt med poäng.

5. Karlssonskan

Karlssonskan Medlem

By:
    Sthlm
    Land:
    Sverige Sverige
    Om du har en Amex 2-4-1 voucher så kan du inte boka biljetter med den hos SAS, utan du måste ringa till Tallinn.

6. bnr

bnr Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Detta stämmer inte. Går generellt att boka online sedan ett bra tag tillbaka.
    Både Star Alliance-bokningar och rena SAS-bokningar.

Det som inte går att boka online är First och routings som inte dyker upp som resultat i SAS sökmotor.

TheTravelGuy og 011430121 synes godt om dette.
  7. Tostarp

Tostarp Medlem

By:
    Skåne
    Land:
    Sverige Sverige
    Har kontaktat SAS idag som sagt att det är ett 'IT-problem'. Dvs när man trycker på knappen för att applicera vouchern så halveras inte poängen. Problemet består tydligen i att 'bokningssystemet' inte kan hämta data från 'Eurobonussystemet'.

Resultatet blir att om du inte har 'dubbla poäng' på kontot från början så kan du inte gå vidare. 'FORTSÄTT-knappen' är grå och fungerar icke.

Blir att ringa Tallinn istället. Suck...

8. Martin Thelin

Martin Thelin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hmm, nu dyker den där aningen upp igen... Finns det något som heter SAS First? eller är det bara Business Class som gäller?

9. Tostarp

Tostarp Medlem

By:
    Skåne
    Land:
    Sverige Sverige
    SAS har ingen First. Högsta klassen på SAS är Business. Kolla runt lite på forumet så förstår du mer.

10. P-L

P-L Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Finns inget SAS First.

SAS Business, SAS Plus och SAS Go kan du hitta på vanliga awardsidan.

Star Alliance Business och Star Alliance Eco kan du hitta på Star Alliance-awardsidan.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!