[VIKTIG INFORMATION!]Har du en Amex voucher som ska användas under 2019?!

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startet af palmen, 2 December 2019.

1. Nu har ju Tallinn infört en callback-funktion så tipset är att ringa vid 9, knappa in sitt nummer och sedan bara vänta på att dom ska ringa upp istället.

Ungefär som på vårdcentraler fast här skrivs medicin ut mot resfeber vid inlösning av voucher osv...

2. palmen

palmen Moderator

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Den har de haft länge, och den fungerar väl sådär enligt vad som rapporterats tidigare.

PRJml2ENIpiC1e3L synes godt om dette.
  3. RollingStone

RollingStone Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag testade den idag och fick ett samtal tillbaka efter ca 40 min. Vilket också stämde med den förväntade kötiden som uppgavs. Så förhoppningsvis har de fått den att funka bättre nu.

4. palmen

palmen Moderator

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Ja, det kan man verkligen hoppas. En sådan funktiuon måste fungera om man erbjuder folk att nyttja den

RollingStone synes godt om dette.
  5. Martin Thelin

Martin Thelin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hold your horses!
    Vad menar du med "Boka mer än 2 pers - går ej online"??
    Kan jag boka mer än de där "endast 2 platser kvar" som står på typ alla biljetter på sas.se som är längre bort än 3 månader?
    Eller är det snarare möjligheten att ha fler personer i sitt resesällskap på samma bokning när man vill använda sig av sin 2-4-1 voucher?
    - Alltså inte att fler personer tar del av rabbatten men att man får in alla personer i samma kvitto - nu kommer man inte vidare om man är fler än 2 personer i resesällskapet och man sedermera väljer 2-4-1 vouchern...

tack för svar förresten :D

6. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Detta.

7. Evasch

Evasch Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det någon mer än jag som haft problem med att boka 2-4-1 de senaste dagarna på Star Alliance Award | SAS? När jag kryssar i 2-4-1 på en resa för en person enkel så blir det inte halva priset ( se bild)

Attached Files:

8. palmen

palmen Moderator

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Är det en voucher som gäller i hela världen med Star Alliance eller en voucher som kommer från classic kortet?

Evasch synes godt om dette.
  9. Evasch

Evasch Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi har Amex elite så det ska vara för hela världen

10. palmen

palmen Moderator

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    OK, läst lite på andra forum att det varit lite problem att boka senaste dagarna, men inte hört någon som specifikt haft problem med just det du beskriver.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!