Senaste nytt

Verkar som SAS IT har gjort det igen?

lucasd

Medlem
Det handlar om stationer som inte använder Altea som system. Crew får inte heller någon passagerarinfo innan de kommer dit heller. Hela Koratioen är så, finns även några fler stationer i Europa.
 

AABack2ARN

Medlem
Bevis på att SAS site är bara en avancerad betasite i produktion? ;)

DevMap.png
 

Travler

Medlem
Hur blir det med poängintjäning från Split? Innebär det också att man tvungen att efterregistrera för att få sina poäng?
Annars någon som har erfarenhet om det tar längre tid än vanligt?
 

Thornado

Medlem
Hur blir det med poängintjäning från Split? Innebär det också att man tvungen att efterregistrera för att få sina poäng?
Annars någon som har erfarenhet om det tar längre tid än vanligt?

Det ska inte vara några problem. Har inte flugit från just Split själv, men ett flertal gånger från Pula som också har en motsvarande lösning och jag har alltid fått poängen utan krångel.
 

Travler

Medlem
Hoppas då på att det tar den ”vanliga” tiden. Dessa poäng kommer ta mig över gränsen till Diamond, därav är jag lite extra otålig ;)
 
Apropå incheckningen från Split så har SAS lagt upp info om på vilka flygplatser man kan använda de olika incheckningsalternativen:
Incheckning, boardingkort och senaste tider för ombordstigning | SAS

Bläddra ner till "INCHECKNINGSALTERNATIV PÅ FLYGPLATSEN" och tryck på Läs mer så får man upp de flesta destinationer som SAS har utanför Skandinavien

På just Split är det angivet att endast "ONLINE-/UTSKRIVET BOARDINGKORT" fungerar . Förutom alternativet att checka in över disk då, det alternativet finns ju alltid.
 
Toppen