Senaste nytt

Vad jobbar ni med? (Presentation av medlemmar)

Marcus01

Medlem
Jag hoppas det inte bara är jag som är lite nyfiken på vad ni, alla som hänger på detta eminenta forum, arbetar med, kanske hur många resdagar ni har och även kön, ålder och bostadsort? Att vi alla har ett intresse för resor i allmänhet och flygresor i synnerhet torde vara självklart...:rolleyes: Hur pass anonym man vill vara med arbetsgivare anser jag vara upp till var och en!

Jag börjar:
Man, 34 år bor i Vaxholm och arbetar som försäljningschef på ett globalt företag verksamt inom bland annat affärsresor. Ca 30 resdagar om året, skulle gärna ha fler....

--
Originalrubrik: Vad jobbar ni med?
Ändrad av AHO
 
Last edited by a moderator:

Concorde

Founding Member
Pappaledig ;) 2011 har hittils varit ett stilla år med få resor jämfört med senaste 10 åren. Ser bättre ut andra halvan av året med resor till bl.a. London, New York x? samt Argentina. Lär bli en hel del resor inom Europa med jobbet också.
 

Stora

Medlem
Jag är en man som är 44 år och jobbar som säljkoordinator mot mellanöstern och delar av nordafrika. Jag reser inte mer än ungefär 15resdagar per år (har ingenting emot fler).
 
36 år, Skaraborg. Har rest lite hit o dit under mitt liv och bott kortare perioder utomlands. Lite Afrika o Asien men det mesta resandet har varit inom Europa. De senaste 5 åren har jag rest inom EU i egenskap av styrelseledamot i en organisation. Ca 3-5 resdagar per månad. Reser så mycket jag bara har en chans till! :)
 
Last edited:
31 år, Luleå. Gör i genomsnitt 5-10 arbetsrelaterade resor per år och lika många privat. Arbetar som marknadsförare inom en amerikansk medicinteknikkoncern som för tillfället har resestopp av budgetskäl. :( Reser främst inrikes Sverige (LLA-ARN), på Nordamerika och Frankrike/Tyskland/UK.