Senaste nytt

Vad går er på nerverna på hotellet?

Agö

Medlem
Skohorn, jag med. Varför kan hotell inte hålla med det?

Sen irriterar jag mig på när det inte finns elkontakter nära sängen. Det är ju där man vill ladda över natten.

Undrar också varför alla hotell utgår ifrån att den som bestämmer alltid vill sova längst ifrån badrummet. Det är alltid där telefonen och kontakterna för att styra belysningen i hela rummet finns. Jag vill sova på andra sidan.
Helt övertygad om skohorn är något folk stjäl.
 

gricksch

Medlem
Ej avkalkade ångstrykjärn (förstörde ett par byxor med nån brun sörja som kom ur strykjärnet)
avsaknad av skohorn
för få eluttag
Dålig wifi
dålig och för dyr frukost
dåligt isolerade dörrar
skramlande AC som inte går att stänga av
 

Agö

Medlem
Snabb sökning på nätet: Skohorn kostar 53 öre styck. 88 öre om man vill ha hotellets logga tryckt. Gissningsvis ännu billigare om man är en stor hotellkedja. Det blir en billig reklampryl om något tar med det hem och använder...
Haha, jag tror vi har lite olika uppfattning om vilken typ av produkt som efterfrågas. Jag snackar inte om billiga endecimetersvarianter. Hela funktionen faller ju om du måste böja dig ned. Nej, en rejäl variant i ebenholts som de hade på Peninsula HKG är grejen.
 

fcx

Medlem
Haha, jag tror vi har lite olika uppfattning om vilken typ av produkt som efterfrågas. Jag snackar inte om billiga endecimetersvarianter. Hela funktionen faller ju om du måste böja dig ned. Nej, en rejäl variant i ebenholts som de hade på Peninsula HKG är grejen.

Man måste ju ändå böja sig ner för att knyta skorna. Har man skor med gummisnören så kan man gott forcera in foten utan skohorn.
 

olo

Medlem
Sen irriterar jag mig på när det inte finns elkontakter nära sängen. Det är ju där man vill ladda över natten.
Ännu värre är när elkontakten vid sängen stängs av när ljuset släcks. Drabbade mig förra veckan. Mycket irriterande att vakna med tomt batteri.
Helt övertygad om skohorn är något folk stjäl.
Japp. Har sett på flera hotell där skohorn ligger i en låda på städvagnen, så det behöver nog fyllas på nästan lika ofta som schampo...
 
Toppen