Senaste nytt

United Airlines nya Polaris Business Class har haft premiär

BusinessClass

Redaktör
Förra veckan var det premiär för nya business class-kabinen hos United Airlines. Den hittar man på bolagets nya Boeing 777-300ER-flyg. Den nya kabinen i Polarisklassen används nu till att starta med på linjen mellan Newark och San Francisco och flygbolaget har gjort stora ansträngningar för att kunna erbjuda bättre möjligheter för avslappning och sömn. Sov…
 

Johan Gott

Medlem
När jag letat biljetter har jag sett både Polaris business och Polaris first. Kan någon reda ut skillnaderna mellan dessa? Vad jag förstår så har den tidigare produkten "United global first" mer liknat en business-produkt eller har jag fel?
 

Senator

Moderator
När jag letat biljetter har jag sett både Polaris business och Polaris first. Kan någon reda ut skillnaderna mellan dessa? Vad jag förstår så har den tidigare produkten "United global first" mer liknat en business-produkt eller har jag fel?

Polaris First är den f.d Global First med andra ord deras internationella Förstaklass. Produkten kommer försvinna över tid.

Polaris Business är framtiden som det investeras i. Just nu är hårdvaran bara på fabriksny B777-300ER. Det kommer ta lång tid innan detta finns på hela flottan.

Jag skulle provköra denna i onsdags mellan San Fran och Newark men fick boka om.

Om du går till Uniteds sida om Polaris så finns det väldigt mycket bra information.
 
Toppen