Senaste nytt

Uber.com - service kommer till Stockholm

bnr

Medlem
Prövade UberX från Arlanda för första gången igår. När man beställer väljer man vilken terminal man är vid. Stod en bil strax utanför taxibåset. Insåg halvvägs att det inte är något fastpris till Bromma med UberX (enbart City för 520 SEK). Men priset landade under på 516 SEK.
Stämmer, Bromma har endast fasta priser för UberBLACK och UberLUX.
Capture.PNG
 

In_Sweden

Medlem
Om man är sugen på att veta vad man själv har för rating på Uber så behöver man inte längre maila supporten, utan kan få den direkt i appen enligt The Verge
Sen att de slutar ha en generell support i samma veva kanske inte är helt toppen

Vad är din rating?
Förvånatsvärt låg eller en perfekt 5.0?
 
Last edited:
Om man är sugen på att veta vad man själv har för rating på Uber så behöver man inte längre maila supporten, utan kan få den direkt i appen enligt The Verge
Sen att de slutar ha en generell support i samma veva kanske inte är helt toppen

Vad är din rating?
Förvånatsvärt låg eller en perfekt 5.0?
4.95 hade jag. Hade förväntat mig lägre eftersom jag inte alltid hinner vara social med chaufförerna. Åker några gånger per vecka i snitt.
 

dino_81

Medlem
Hittade några men har inte kollat om de fungerar.

Elfack-mässan ger 200:- för nya kunder (eller 20% för befintliga):

k med Uber p ELFACK — Elfack

Likaså Logistik och Transport:

k med Uber p Logistik & Transport — Logistik & Transport

Likaså Möten och Events:

Ta Uber till mässan! / MÖTEN & EVENTS Stockholm 2016, Stockholm - Easyfairs

Vill även minnas att MasterCard och PayPal har en liknande erbjudanden.

Sedan har ju, som nämnts, alla befintliga kunder möjlighet till att ge 100:-/få tillbaka 100:- genom personlig inbjudan.
 
Jag har kopplat mitt ICA-debit-Mastercard till mitt Uber-konto. Vet någon om jag måste öppna upp kortet för internetköp för att jag ska kunna åka eller räcker det att kortet är öppet i den regionen jag åker i (Norden, Europa, Asien, etc)?
 
Toppen