Swedavia Norwegian cashpoints

Diskussion i 'Lufthavne' startet af Lödtomten, 21 Maj 2019.

1. Lödtomten

Lödtomten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som regelbunden nyttjare av Arlanda Beta (och tillhörande laddstolpar) så insåg jag idag att jag eventuellt har missat att det utgår 7% (?) Cashpoints på Norwegian genom att boka parkeringen genom deras affiliatelänk. Verkar ha varit så sen November 2018 (då 10% enl. pressreleasen).

På en veckoparkering för 599kr så blir det alltså 42 poäng (1 cashpoint = 1 norsk krona) om jag inte fattat fel.

Detta innebär att det går åt sådär 57 veckor parkering för att få en enkelbiljett, men hey - all points count! Bättre än inget!

Länk till bokning: Tjäna poäng med Swedavia flygplatsparkering | Norwegian Reward

Lite surt att det inte finns nåt motsvarande för Eurobonus - det blir inte många resor med Norwegian sen direktlinjen ARN-OAK upphörde. Kanske räcker poängen till en Kvikk-lunsj! ;-)

Johan Gott og Nemo synes godt om dette.
  2. BAS

BAS Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag brukar boka parkering via Norwegians reward-sida. Man verkar få poäng motsvarande 7% i SEK. I ditt fall 42 kr vilket ger 38 poäng.

Lödtomten synes godt om dette.
  3. Lödtomten

Lödtomten Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har Swedavia något liknande samarbete med något annat företag?

4. BAS

BAS Medlem

By:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Förut fick man lite bättre pris om man bokade via en länk på SAS hemsida, men jag tror inte den finns kvar...

5. Jag brukar boka parkering via ngn av charterbolagens länkar. Brukar bli ungefär 10% billigare på Landvetter.

6. ekf

ekf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    På Landvetter finns SAS-länken kvar och fungerar, men jag tror att den försvunnit från SAS hemsida...
    Det är billigare priser än att boka utan den, men jag jämför alltid eftersom det ibland finns billigare alternativ som inte visas då man gått in via SAS-länken (den visar bara platser som finns till ”SAS-pris”).

Code:
    https://parkering.landvetterairport.se/sv/?a=SAS

samet synes godt om dette.

Share This Page

BusinessClass Logo

Hello and welcome to BusinessClass!

Abonner på vores gratis nyhedsbrev og få opdateringer og nyheder om hvad der sker i rejseverdenen og BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Welcome to the mailinglist!

Don't forget to check your email and confirm your subscription.

BusinessClass Logo

Join the BusinessClass Community!

Like us on Facebook to get the latest BusinessClass news in your feed.

Become a member and participate in our discussions, ask question and share your knowledge and experiences.

Bliv medlem nu!