Senaste nytt

Stora förändringar i SAS loungeutbud och FastTrack

AABack2ARN

Medlem
Jag kan nog inte ens påminna mig om att jag någonsin sett en skylt där det står vilka som INTE är inbjudna... Men jag har nog inte tittat speciellt noga heller. :confused:
 

Agö

Medlem
Korrekt, allt som går tokigt är antingen Samhällets eller SAS fel :)

För det kan ju inte bero på bolagets resenärer som högljutt hävdar att de "ska" in, gärna åberopande status på EB-kortet, gammal hävdvunnen vana eller position i samhället :)
Hade jag inte hängt här och fått kännedom om loungekvävningen hade jag förmodligen, av gammal hävdvunnen vana, gått till loungen i Alicante i vanlig ordning.
 
Korrekt, allt som går tokigt är antingen Samhällets eller SAS fel :)

För det kan ju inte bero på bolagets resenärer som högljutt hävdar att de "ska" in, gärna åberopande status på EB-kortet, gammal hävdvunnen vana eller position i samhället :)
Oj då ännu en öm tå.
Vad har samhället med lounge i Alicante att göra?
Varför kan det inte bero på bolagets resenärer menar du?
 

ZZZebra

Medlem
Varför kan det inte bero på bolagets resenärer menar du?

Svårt med ironi ibland även med smileys.

Jag menar alltså varken att det är samhällets eller SAS fel. Det är givetvis resenärerna som är orsaken till att det finns en skylt i loungen. Och en del resenärer försöker säkert argumentera sig in vilket fått personalen att tröttna och därmed sett behovet att tydliggöra för SAS-resenärerna vad som gäller.
 
Svårt med ironi ibland

Ja det verkar så.

För övrigt så är detta helt klart SAS fel. De marknadsför stenhårt en satsning på Plus med allt vad det inne i form av förmåner. Samtidigt urholkar de värdet av EBG när de nästan ger bort dem.
Säsongsresenärerna hinner precis vänja sig vid förmånerna innan SAS bestämmer sig för att dra in dem.
 
Toppen