Senaste nytt

Status som förlängs pga Covid-19 (förutom flygbolag och hotell)

Bankiren

Medlem
Hej,

Jag tänker mig att vi kan ha en tråd där vi nämner bolag vars status förlängs på grund av Covid-19 och som inte är ett flygbolag eller hotell - men som ändå är reserelaterat.

Jag fick idag ett mejl från MSC Cruises om att statusen hos dem förlängs med ett år.

Kära MSC Voyagers Club-medlem,

De olyckliga händelserna under de senaste månaderna har gjort det svårt att resa - och ännu värre - de har gjort våra egna liv mer utmanande.

Under denna svåra tid är MSC Cruises nära sina gäster, de anställda och naturligtvis dig; vår Voyagers Club-medlem.
Av den anledningen har jag beslutat att förlänga medlemsskapet och dina förmåner med ett år. Personer som dig som värnar om resor och kryssningar och vill fortsätta drömma med oss kommer att kunna göra det genom att behålla samma medlemspoäng och status som du har idag under ett extra år.

Om ditt kort redan har gått ut under 2020 eller ska löpa ut under 2020 förlängs dess giltighet automatiskt till 31 december 2021 och du bibeåller samma poäng och status.

Vi kommer att ta oss igenom detta tillsammans, och vi kommer att befinna oss ombord igen för att fortsätta utforska nya resmål och kulturer. Vi kommer snart att kommunicera extraordinära erbjudanden och nya fascinerande resplaner.
Till sist tackar jag er för att ni både har valt oss tidigare och för era många meddelanden om tillgivenhet och solidaritet. Ombord på våra fartyg har vi delat unika minnen och känslor och blivit en del av en stor familj som älskar havet och resor med MSC Cruises.

Låt oss fortsätta drömma tillsammans.

Gianni Onorato
Chief Executive Officer,
MSC Cruises
 
Toppen