Senaste nytt

Star Alliance lounge på Newcastle flygplats?

Enligt Loungebuddy finns det tre lounger på Newcastle flygplats: British Airways, Aspire och AspirePlus. Vilken får man tillgång till om man har Star Alliance guldkort och flyger med SAS? Enligt Star Alliance loungefinder får man tillgång till en av Aspire-loungerna, men jag blir inte klok på vilken. Hur är kvällsmaten i loungen, bör man äta middag i stan istället?
 
Man får tillgång till Aspire-loungen. Det serveras pasta i tomatsås, bullar, små pajer, chips, kex och ost, småkakor, vin och sprit samt automat-kaffe/cappucino/choklad.
 

trekker

Medlem
Enligt Loungebuddy finns det tre lounger på Newcastle flygplats: British Airways, Aspire och AspirePlus. Vilken får man tillgång till om man har Star Alliance guldkort och flyger med SAS? Enligt Star Alliance loungefinder får man tillgång till en av Aspire-loungerna, men jag blir inte klok på vilken. Hur är kvällsmaten i loungen, bör man äta middag i stan istället?
Om Aspire-loungen i Newcastle har samma mat som Aspire-loungen i Manchester skulle jag rekommendera dig att bege dig till vilket annat hak som helst innan (detta inkluderar McDonalds eller Subways eller vad som helst).
 
Toppen