Senaste nytt

Ställen som inte tar emot Amex

Nikje

Medlem
Började söka om nedan var nämnda redan men det tog för lång tid, beklagar eventuell upprepning men då vet man åtminstone att företagen fortfarande inte accepterar Amex (från maj-nu).:rolleyes:

Även tipsat American Express | Facebook om tråden (och mina erfarenheter). Har man Facebook kan ett PM dit förhoppningsvis hjälpa till.
  • Komplett.se
  • XXL
  • Stena Line (både internetbokning och på fartygen)
  • CityGross matkasse
  • Dustin Home
  • Lisebergs internetshop
  • Folkhemmet möbler
  • Bauhaus.se
  • Lek&Bus i Danderyd
  • WhiteAway.se
  • Weekend Festival Sweden
  • Gustavsvik äventyrsbad
  • The American Food & Gift Store (!)
 
Började söka om nedan var nämnda redan men det tog för lång tid, beklagar eventuell upprepning men då vet man åtminstone att företagen fortfarande inte accepterar Amex (från maj-nu).:rolleyes:

Även tipsat American Express | Facebook om tråden (och mina erfarenheter). Har man Facebook kan ett PM dit förhoppningsvis hjälpa till.
  • Komplett.se
  • XXL
  • Stena Line (både internetbokning och på fartygen)
  • CityGross matkasse
  • Dustin Home
  • Lisebergs internetshop
  • Folkhemmet möbler
  • Bauhaus.se
  • Lek&Bus i Danderyd
  • WhiteAway.se
  • Weekend Festival Sweden
  • Gustavsvik äventyrsbad
  • The American Food & Gift Store (!)
Bauhaus i Helsingborg/Hyllinge tar Amex. Har använt det några gånger under sista halvåret. Nätet kanske har andra restriktioner.
 

GOTATH

Medlem
Krogen Wärdshuset Tullen på avenyn i Göteborg tar ej Amex. Synd på ett så trevligt ölställe. Inte heller restaurang Stage Door på Berzeliigatan tar Amex.
 

Timmy

Medlem
Försökte betala med mitt AMEX på mm sports idag men det gick inte, får se om jag för börja beställa mitt proteinpulver via nätet.
 
Toppen