Senaste nytt

Singapore airlines Tokyo-Singapore avgångstid 02.25 vad är det för service ombord?

fred80

Medlem
Väcker liv i denna tråd, då det är snart dags för denna flygning i april.
@Hachans och @NotRyan Hade ni flygigt denna avgångstid? Vad tyckte ni?

Börjar bli lite sugen om det går att hitta någon bonusplatser och flyga till Singapore redan på fredagen. Men samtidigt lockar den här tiden då jag får ytligare en dag i Tokyo.
 

Hachans

Medlem
Jag tyckte det funkade bra mestadels. Servicen är supersnabb och man kan slänga i sig maten och sova sen.

Det jag vill minnas dock är att de på något av flygen serverad maten mitt under flygningen vilket var superkonstigt. Men jag kommer inte ihåg vilket av dem det var.

Hade dock om jag kunnat undvikit stoppet i Moskva. Maken till deprimerande stopp får man leta efter. Tar ett extra hopp från CPH vilken dag som helst om jag slipper Moskva.

familjen som körde blöjbyte rakt över gången gjorde ju inte saken bättre.
 
  • Gilla
Reactions: Alf

NotRyan

Medlem
Jag tyckte det funkade bra mestadels. Servicen är supersnabb och man kan slänga i sig maten och sova sen.

Det jag vill minnas dock är att de på något av flygen serverad maten mitt under flygningen vilket var superkonstigt. Men jag kommer inte ihåg vilket av dem det var.

Hade dock om jag kunnat undvikit stoppet i Moskva. Maken till deprimerande stopp får man leta efter. Tar ett extra hopp från CPH vilken dag som helst om jag slipper Moskva.

familjen som körde blöjbyte rakt över gången gjorde ju inte saken bättre.
Ehh, när fick flighten Tokyo Haneda - Singapore ett stopp i Moskva?

Man fick välja om man ville ha maten efter avgång från Tokyo eller innan ankomst till Singapore. Jag valde efter avgång så det var "som vanligt" för mig...
 
Toppen